سهم ۱۴درصدی تاکسیرانی اصفهان در سفرهای روزانه شهروندان

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: روزانه بیش از ۵۰۰ هزار نفر سفر ایمن، سریع، مطمئن توسط ناوگان تاکسیرانی انجام می‌شود که سهم ۱۴ درصدی در سفرهای روزانه شهروندان دارد.

هادی منوچهری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در راستای بهبود فرایندها و فعالیت‌ها و برای تسهیل و افزایش سرعت و دقت در خدمات‌رسانی به مردم، کاهش هزینه‌ها و کمک به کاهش ترافیک و آلودگی هوا، برخی خدمات اداری سازمان تاکسیرانی اصفهان به هفت شرکت کارگزار و ۵۱ شرکت حمل ونقل سرویس دانش‌آموزی برون سپاری شده است.

وی با بیان اینکه ۱۵ هزار حلقه لاستیک و هفت هزار و ۵۰۰ روکش صندلی خودرو در قالب ارائه بسته حمایتی به صورت رایگان بین رانندگان تاکسی دارای سامانه هوشمند توزیع شده است، گفت: این اقدام برای نخستین بار در کشور در اصفهان انجام شده که تا پایان سال نیز ادامه دارد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان جابجایی روزانه بیش از ۷۳ هزار دانش آموز تحت عنوان سرویس مدارس روزانه، همکاری در طرح ستادها و برنامه‌های مناسبتی مانند ستاد مهر و ستاد نوروز، برگزاری دوره‌های آموزشی و مراسم‌ها، متحدالشکل کردن لباس رانندگان سرویس مدارس را از جمله اقدامات این سازمان در سال گذشته برشمرد و گفت: جشن "بانوی شاد، جامعه شاد" با حضور چهار هزار و ۴۰۰ نفر از رانندگان بانو نیز برگزار شده است.

منوچهری ادامه داد: برگزاری کارگاه آموزش گردشگری با همکاری سازمان میراث فرهنگی و اتاق بازرگانی به منظور ارتقای سطح فرهنگ و دانش رانندگان تاکسی از دیگر اقدامات انجام شده این سازمان در سال گذشته است.

وی از راه‌اندازی سامانه مرخصی آنلاین به منظور تکریم ارباب رجوع در تاکسیرانی اصفهان خبر داد و افزود: رانندگان تاکسی می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان به نشانی www.isfahan.ir/Taxirani در قسمت گزینه مرخصی آنلاین وارد شده و طبق راهنمایی‌های لازم مرخصی گرفته و از آن استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان با بیان اینکه مرخصی آنلاین گامی در جهت ایجاد دولت الکترونیک و کاهش تردد در شهر و کاهش آلایندگی است، خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از سامانه مرخصی آنلاین شاهد ارائه خدمات بهتر به رانندگان، کاهش ترافیک، بهره‌وری بهتر سازمان تاکسیرانی، کاهش هزینه‌ها و سرعت در ارائه خدمات بوده‌ایم.

کد خبر 393211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.