انعقاد نخستین قرارداد مشارکتی سرای مطالعه در کرمانشاه

معاون فنی و طراحی سازمان سرمایه گذاری شهرداری کرمانشاه گفت: با واگذاری سرای مطالعه فرهنگسرای گل نرگس به بخش خصوصی، به دنبال ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در شهر هستیم.

احسان احمدی‌نصر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا،  با بیان اینکه سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری کرمانشاه توجه ویژه‌ای به فرهنگ مطالعه دارد، اظهار کرد: یکی پروژه‌هایی که در راستای عملیاتی شدن این فرهنگ دنبال می‌کند، ایجاد سرای مطالعه است.

احمدی‌نصر تصریح کرد: با سیاست‌گذاری‌هایی که در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه انجام شده است، برنامه‌های مختلفی از جمله تجلیل از مفاخر شهر، برگزاری دوره‌های آموزش شهروندی و ... برگزار می‌شود.

معاون فنی و طراحی سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری کرمانشاه با اشاره به واگذار شدن سرای مطالعه به بخش خصوصی که در فرهنگسرای گل نرگس واقع است، گفت: با توجه به اینکه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی یکی از اهداف ویژه مدیریت شهری است، به دنبال ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی به عنوان زیرساخت فرهنگی که عامل اصلی در توسعه اجتماعی هر شهری است، هستیم.

وی با اشاره به اینکه سرای مطالعه فرهنگسرای گل نرگس به صورت یک پاویون در اختیار افرادی قرار می‌گیرد که به دنبال ورود به مباحث مطالعه و کتابخوانی هستند، خاطرنشان کرد: این پاویون به دو بخش خصوصی و عمومی تقسیم شده است که بخش عمومی با داشتن مجموعه کتاب‌های مختلف مخصوص مطالعه افراد قرار دارد، در بخش خصوصی نیز کسانی که برای کنکور خود را آماده می‌کنند می‌توانند استفاده کنند.

احمدی نصر اضافه کرد: این مجموعه دارای سالن مطالعه حرفه‌ای با میز مطالعه، صندلی‌های ارگونومیک، نورپردازی ویژه مطالعه، کمد شخصی و امکانات رفاهی برای زمان‌های استراحت  از جمله کافی‌شاپ و خدمات متناسب با آن است؛ همچنین مشاوران مجرب در بخش خصوصی سرای مطالعه حضور دارند و افرادی که برای کنکور خود را آماده می‌کنند هدایت و راهنمایی می‌کنند.

کد خبر 393208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.