جابجایی بیش از ۴۰ هزار زائر اربعین حسینی از شوملی تا نجف اشرف

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: در چهار روز گذشته بیش از ۴۰ هزار نفر از زائران اربعین حسینی از شوملی تا نجف توسط اتوبوس‌های کاروان خدام الحسین (ع) شهرداری مشهد جابجا شده‌اند.

به گزارش ایمنا، سید مهدی حسینی پویا در حاشیه بازدید از روند خدمات رسانی اتوبوسرانی در شهر نجف اشرف، اظهار کرد: در راستای خدمت رسانی به زائران اربعین امسال ۱۰۰ دستگاه اتوبوس به همراه سه دستگاه اتوبوس امداد و ۳۲۰ اتوبوسران و عوامل فنی و اجرایی در قالب کاروان خدام الحسین(ع) شهرداری مشهد به نجف اعزام شده‌اند.

وی افزود: این اتوبوس‌ها بامداد پنجشنبه همزمان با ورود به خاک عراق از مرز مهران حدود ۵۲۰۰ زائر را به صورت رایگان به نجف اشرف انتقال داده‌اند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد با اشاره به انجام زیارت دوره اتوبوسرانان تصریح کرد: پس از انجام زیارت دوره در روز پنجشنبه تمامی اتوبوس ها به صورت ۲۴ ساعته از روز جمعه اقدام به جابجایی زائران حسینی از شوملی تا نجف اشرف و بلعکس کرده اند که در ۱۰۰ سرویس رفت و برگشت روزجمعه ۹۲۰۰ زائر از شوملی به نجف منتقل شده اند.

وی ادامه داد: همچنین روز گذشته شنبه ۲۰ مهرماه نیز با ۲۰۹ سرویس بیش از ۱۵۰ هزار زائر در مسیرشوملی به نجف اشرف جابجا شده اند و امروز یکشنبه ۲۱ مهرماه نیز تا ساعت ۱۷ حدود ۱۵۰ سرویس انجام شده و بیش از ۱۰ هزار زائر اربعین را به نجف انتقال داده اند که این سرویس دهی همچنان ادامه خواهد یافت.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: با توجه به افزایش تعداد اتوبوسرانان ظرفیت جابجایی زائران اربعین در سال جاری به دو برابر افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: خوشبختانه دراین مدت اتوبوس ها بدون هیچگونه مشکلی در حال سرویس دهی به زائران اربعین هستند و از نظر تامین سوخت نیز تا کنون مشکلی نداشته‌ایم.

به گزارش ایمنا، در اربعین سال گذشته طی ۱۰ روز بیش از ۱۵۰ هزار زائر توسط اتوبوسرانی مشهد در مسیر شوملی –نجف جابجا شده اند.

کد خبر 393193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.