بهره‌برداری از ۱۷ معبر جدید شهری در کاشان

شهردار منطقه(۱) کاشان از بهره‌برداری از ۱۷ معبر شهری در شش ماه نخست امسال در این منطقه خبر داد.

محمدحسین واحدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از کاشان از آغاز فعالیت میز خدمت در این شهرداری خبر داد و افزود: راهنمایی در صورت بروز نارضایتی و نیاز به مذاکره، معرفی به واحدهای سازمانی، تکریم ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی و جلوگیری از سردرگمی مراجعان از اهداف ایجاد میز خدمت است. 

وی با اشاره به بهره‌برداری از ۱۷ معبر در این منطقه در مهرماه امسال با هدف رفع نقاط حادثه‌خیز و تسهیل عبور و مرور، تصریح کرد: اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال به این منظور اختصاص یافته و به دنبال آن هشت هزار و ۳۵۵ مترمربع به مساحت معابر شهر افزوده شده است.

شهردار منطقه(۱) کاشان با بیان اینکه در نیمه نخست سال جاری ۵۰ میلیارد ریال صرف آزاد سازی ۱۲ پلاک شده است، خاطرنشان کرد: در این مدت بهسازی و مقاوم‌سازی بام‌های تاریخی عباسیان با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال انجام شده است.

واحدیان تصریح کرد: عملیات عمرانی  در این ابنیه تاریخی شامل بهسازی، تثبیت، گچ‌بری و مقاوم‌سازی بام‌ها به مساحت بیش از دو هزار و ۵۰۰ متر مربع توسط شهرداری انجام شده است.

وی با اشاره به نقش خانه تاریخی عباسیان در گردشگری شهری، یادآور شد: این بنای مهم توریستی و تاریخی همه  روزه میزبان گردشگران داخلی و خارجی زیادی است.

شهردار منطقه (۱) کاشان با بیان اینکه در نیمه نخست سال جاری ۱۱ میلیارد ریال صرف نگهداری و توسعه فضای سبز این منطقه شده است، گفت: هرس سه هزار و ۵۰۰ اصله درخت، کاشت دو هزار درخت، سم‌پاشی ۳۶ هزار درخت و کاشت دو هزار متر مربع چمن در این مدت انجام شده است.

واحدیان با اشاره به تولید روزانه ۱۴ تن زباله در منطقه یک و جمع‌آوری بیش از دو میلیون و ۶۲۱ هزار کیلوگرم زباله در شش ماه نخست سال جاری، اظهار کرد: روزانه ۱۲۶ هزار و ۵۰۰ مترمربع از معابر شهری رفت و روب شده است.

کد خبر 393182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.