رقیب مرموز/فقط یک فرصت به پیام کافیست

ششصد و چهارمین شماره "صدای سپاهان" به عنوان رسانه الکترونیک هواداران و یاران سپاهانی و چهل و هفتمین شماره "سبز سبزم" رسانه سبزدلان و هواداران باشگاه ذوب آهن به عنوان کاری از گروه "فوتبال به وقت اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "فقط یک فرصت به پیام کافیست" عنوان اصلی رسانه "صدای سپاهان" است. در مطلب مربوط به این عنوان آمده است:

فوتبال باشگاهی برای پیام نیازمند در سه فصل اخیر، بهتر از این نمی‌توانست دنبال شود، اما او در بازی‌های ملی، با یک بدشانسی بزرگ روبرو شده است. نیازمند لیگ هفدهم، جانشین رحمان احمدی شد و آنقدر خوب بود که در ترکیب اصلی تیم باقی ماند. لیگ هجدهم، به سپاهان رفت و با نمره 2.95 توانست بهترین نمره را بین همه دروازه‌بان‌های لیگ بگیرد. 15 کلین شیت، نیازمند را در رده دوم بیشترین کلین شیت‌ها هم قرار داد. این فصل هم نیازمند در 6 هفته ابتدایی، هیچ گلی نخورده و با 2.5 مهار در هر بازی نقش مهمی در صدرنشینی سپاهان داشته است. با همه این‌ها، اوضاع او در تیم ملی، چندان خوب پیش نمی‌رود.نیازمند فصل پیش با درخشش در سپاهان، توسط کی‌روش به تیم ملی دعوت شد و به لیست نهایی ایران برای جام ملت‌های آسیا هم رسید. کی‌روش که بیرانوند را به عنوان دروازه‌بان اول تیم ملی انتخاب کرده بود، در بازی‌های مختلفی به دیگر گزینه‌ها مثل حسینی، مظاهری، عابدزاده و مظاهری بازی می‌داد. با این حال حضور نیازمند در تیم ملی، با پایان کار کی‌روش در جام ملت‌های آسیا همراه شد و ویلموتس سرمربی تازه تیم ملی هم فعلا، از هیچ دروازه‌بانی جز بیرانوند در تیم ملی استفاده نمی‌کند.تیم ملی با ویلموتس در 4 بازی دوستانه و رسمی به میدان رفته که در همه این بازی‌ها، بیرانوند درون دروازه تیم ملی ایستاده است. ویلموتس حتی در بازی با کامبوج هم از دروازه‌بان اصلی تیم ملی استفاده کرد و بیرانوند با مهار پنالتی، توانست جایگاهش را محکم‌تر کند.( هر چند در مهار این پنالتی همچون دیدار با استقلال مرتکب خطا شد و پنالتی باید تکرار میشد) در بین بازیکنان بدون بازی لیست فعلی تیم ملی، فقط نیازمند حدود یک سال است در اردوها حضور دارد و فرصت بازی پیدا نکرده است. موضوعی که بیشتر، به حضور بیرانوند مربوط می‌شود. بیرانوندی که در چند هفته اخیر لیگ برتر عملکرد ضعیفی از خود بر جای گذاشته است. شاید در بازی با بحرین، سرانجام نوبت نیازمند شود تا درون دروازه ایران قرار بگیرد. اما اگر ویلموتس بخواهد در همه بازی‌های رسمی از بیرو استفاده کند، انتظار نیازمند ممکن است تا سال جدید هم ادامه‌دار شود. ویلموتس کافی است یک بار به نیازمند شانس دهد تا کیفیت های او را از نزدیک و در تیم ملی هم مشاهده کند و دیگر دل از او نکند.

" کجای داوری ها به سودمان بوده" و "نباید فریب این ۶ هفته را بخوریم" دیگر عناوین این رسانه است.

"ذوب آهن مراقب این رقیب مرموز باشد" عنوان اصلی رسانه "سبز سبزم" است که به مصاف این هفته ذوبی ها با مس کرمان در جام حذفی اشاره دارد.سبز سبزم مس کرمان را رقیب سرسختی دانسته که پارسال هم در جام حذفی سپاهان را بسیار آزار داد و هشدار داده که سبزپوشان مراقب این تیم کرمانی باشند.

"دیر و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد"، "ربیع عطایا دوباره خودی نشان داد" و "به امید سلامتی اصغر فروتن" دیگر عناوین این رسانه سبزدلان اصفهانی است.

کد خبر 393152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.