اصلاح تابلوهای معابر شهری زرند

شهردار زرند گفت: هفت مورد از معابری که نام شهداء در آن‌ها کمرنگ شده بود اصلاح و بهسازی شد و به زودی سایر معابر با نصب برچسب نام شهید زیباسازی خواهند شد.

به گزارش ایمنا، محمدرضا مهدلو به شایعات مطرح شده در خصوص حذف نام شهداء اشاره کرد و با با بیان اینکه بیشترین تعداد جانباز، رزمنده، ایثارگر و فرزند شهید در شهرداری مشغول به کار هستند، اظهار کرد: در تمامی فهالیت‌های فرهنگی و اجتماعی، یادواره‌های شهداء و برنامه‌هایی که برای شهداء اجرا می‌شود شهرداری یکی از ستون‌های اصلی است.

وی تأکید کرد: نه تنها نامی از این معابر حذف نشده است، بلکه با همکاری بنیاد شهید تمامی کوچه‌هایی که والدین شهید در آن قرار داشته شناسایی و زیر نویس نام شهید در آن معبر انجام شده است .

شهردار زرند خاطرنشان کرد: هفت مورد از معابری که نام شهداء در آن‌ها کمرنگ شده بود اصلاح و بهسازی شد و به زودی سایر معابر با نصب برچسب نام شهید زیباسازی خواهند شد.

مهدلو تاکید کرد: یکی از افتخارات شهرداری نام‌گذاری بوستانی با نام شهدای مدافع حرم و پل روگذر شهید عظیمی است که بعد از تصویب در کمترین زمان ممکن این طرح در دستور کار شهرداری قرار گرفت و تابلوهای آن نصب شد.

وی به طرح کاشی‌کاری گلزار شهداء اشاره کرد و گفت: بعد از چندین سال از اجرای طرح زیباسازی این گلزار کتیبه‌های داخل این مکان مقدس خالی بود که با انعقاد قرارداد با پیمانکار تمامی تمثال‌های مبارک شهداء نصب خواهد شد .

شهردار زرند از اجرای برنامه ویژه برای شهداء شهرستان زرند خبر داد و گفت: این طرح نیز مراحل آماده‌سازی خود را طی می‌کند و به زودی از آن رونمایی خواهد شد.

مهدلو از نصب ۱۶ تابلوی بزرگ کاشی‌کاری به نام شهداء و اصلاح بیش از یکصد تابلوی معابر خبر داد و تصریح کرد: نمی‌توانیم کاری کنیم که خلاف نظر و عقیده شهداء باشد.

کد خبر 393142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.