احداث بزرگ‌ترین مجتمع رفاهی تجاری اهواز

رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اهواز گفت: کلیات پروژه بزرگ‌ترین مجتمع رفاهی تجاری اهواز به زیربنای ۱۶۵ هزار مترمربع با ۷۵ هزار متر مربع پارکینگ در بلوار ساحلی سلمان فارسی تصویب شد.

به گزارش ایمنا، عبدالامیر کمایی با بیان این مطلب، اظهار کرد: این پروژه بزرگترین طرح عمرانی در نوع خود در اهواز است و مهم‌ترین ویژگی آن دارا بودن پنج طبقه پارکینگ به مساحت ۷۵ هزار مترمربع است که علاوه بر تامین نیاز پارکینگ مجتمع، بخشی از نیازهای پارکینگ هسته مرکزی شهر را نیز تامین می‌کند.

وی با بیان اینکه کمبود جایگاه‌های سوخت در اهواز از جمله نیازهای مهم شهروندان است، خاطرنشان کرد: با توجه به درخواست سرمایه‌گذاران، کلیات احداث جایگاه‌های عرضه سوخت تک سکو در سطح شهر به تصویب رسید.

رییس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اهواز ادامه داد: در جلسه هیات عالی سرمایه گذاری شهرداری اهواز کلیات طرح آماده‌سازی اراضی شهرداری تصویب شد و در خصوص پروژه سامانه کنترل دوربین‌های ترافیکی نیز مقرر شد بررسی کارشناسی بیشتری انجام شود.

وی با اشاره به روش‌های مشارکت و سرمایه‌گذاری در شهرداری اهواز، تصریح کرد: این شهرداری از طریق سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی عزم خود را جزم کرده است تا با واگذاری بودن زمین، صدور مجوز و پروانه ساخت با کلیه صاحبان ایده و سرمایه برای انجام پروژه‌ها و طرح‌های زیرساختی، خدماتی، تفریحی، رفاهی و هر ایده کوچک و بزرگ مورد نیاز شهر اهواز، مشارکت داشته باشد.

کد خبر 393124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.