انتقال ۹۸ واحد از آهن‌فروشان سطح شهر قم به شهرک صنوف

مدیرعامل سازمان میادین، میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهرداری قم با اعلام انتقال ۹۸ واحد از آهن‌فروشان سطح شهر قم به شهرک صنوف، گفت:جابجایی ۱۵ مورد دیگر نیز در دست اقدام است و بعد از آن دیگر در سطح شهر آهن‌فروش عمده وجود ندارد.

به گزارش ایمنا، علیرضا مظفری با اشاره به انتقال ۹۸ واحد از آهن‌فروشان سطح شهر قم به شهرک صنوف، اظهار کرد: ۱۵ مورد دیگر نیز در دست اقدام است؛ و بعد از آن، آهن‌فروش عمده‌ای در شهر وجود ندارد.

وی با بیان اینکه شهرک صنوف به شهرک صنف ساختمان تغییر نام داده است،‌ اضافه کرد: بیش از ۱۰۰ آهن‌فروش پروانه‌دار و بدون پروانه از سطح شهر حذف شده‌اند و تعدادی در و پنحره‌ساز باقی مانده که در فاز دوم انتقال قرار دارند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهرداری قم خواستار ممنوعیت ورود تریلر آهن به شهر قم شد و با تأکید بر وجود ۳۰۰ محل عرضه در شهرک صنف ساختمان، افزود: ۱۰۰ مورد منتقل شده‌اند و به دلیل انتقال آهن‌فروشان شاهد تغییر در بافت خیابان ۲۰ متری شهید مطهری هستیم.

وی با انتقاد از وضعیت خطرناک ورودی جاده قدیم تهران_ قم که باید تدبیری برای خودروهای تریلر و نیسان حامل آهن شود، عنوان کرد: در گذشته حمل تیرآهن و میلگرد استاندارد خاصی داشت که موضوع اسکورت منتفی شده است و باید برای این موضوع فکری شود.

مظفری همچنین با ابراز نگرانی از وضعیت آسفالت مسیر شهرک صنوف خواهان رسیدگی به وضع این محور شد.

کد خبر 393120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.