بلیط فروشی در جام حذفی برای تیم های لیگ برتری اینترنتی و لیگ یکی کاغذی است

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: تیم های لیگ برتر باید بلیط فروشی خود را الکترونیک انجام دهند، اما تیم های لیگ یک و یا لیگ دو می توانند بلیط فروشی کاغذی داشته باشند.

سعید فتاحی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با نحوه بلیط فروشی های جام حذفی فوتبال، اظهار کرد: تیم های لیگ برتر باید بلیط فروشی خود را الکترونیک انجام دهند، اما تیم های لیگ یک و یا لیگ دو می توانند بلیط فروشی کاغذی داشته باشند چراکه برای آنها هنوز الزامات را اضافه نکرده‌ایم.

وی با بیان اینکه امسال اولین سالی است که بلیط فروشی اینترنتی در لیگ برتر اجرا شده است، افزود: سعی داریم فصل آینده در لیگ یک نیز از بلیط فروشی الکترونیک استفاده کنیم و امسال برای ما تجربه خوبی شده است.

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پاسخ به این سئوال که آیا قصد دارید سامانه جامعی برای بلیط فروشی اینترنتی به وجود آورید یا خیر، گفت: بلیط فروشی را باید خود باشگاه ها انجام دهند و هیچ جای دنیا سامانه جامعی برای این کار وجود ندارد، باشگاه ها با پیمانکار قرار داد می بندند و سامانه بلیط فروشی خود را تشکیل می دهند، اما باید در سایت باشگاه ها اعلام شود که هواداران از چه سایتی برای لیگ برتر و یا جام حذفی بلیط تهیه کنند.

کد خبر 393099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.