اقدامات شهرداری ابهر برای پیشگیری از آبگرفتگی معابر

شهردار ابهر از انجام اقدامات پیشگیرانه این شهرداری برای مقابله با بحران‌های احتمالی و آبگرفتگی معابر خبر داد.

به گزارش ایمنا، محمدرضا ذوالقدریها با بیان اینکه برای مقابله با آثار حوادث طبیعی مانند سیل باید پیش‌بینی‌های لازم را داشته باشیم، اظهار کرد: انجام تمهیدات لازم موجب می‌شود در مواقع بحرانی با مشکل مواجه نشویم.

وی با بیان اینکه بهترین روش برای موفقیت در مدیریت بحران پیشگیری است، اضافه کرد: اجرای تدابیر پیشگیرانه بهترین و کم هزینه‌ترین راه برای مقابله با بحران‌های احتمالی به‌ویژه در حوزه مدیریت شهری است .

شهردار ابهر با بیان اینکه برای جمع‌آوری آب‌های سطحی کارهایی در سال گذشته صورت گرفت که از آبگرفتگی بعضی معابر و خیابان‌ها پیشگیری کرد، یادآور شد: تداوم این اقدامات امسال نیز در دستور کار شهرداری قرار  دارد.

ذوالقدریها تصریح کرد: یکی از خیابان‌هایی که همواره در آن با مشکل آبگرفتگی روبه‌رو هستیم خیابان ۱۷ شهریور است، رفع مشکل این خیابان نیاز به اقدامات جدی‌تری دارد که یکی از آن‌ها ادامه تعویض جداول این خیابان و تعریض جوی‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: قرار بود در جاده ازناب برای کنترل سیلاب خیابان ۱۷ شهریور کانال جدیدی احداث شود که  بررسی‌های لازم انجام و مکان کانال نیز مشخص شده است.

شهردار ابهر با اشاره به آغاز فصل پاییز و در پیش بودن بارش‌ها، اظهار کرد: پایش مستمر جوی‌های آب برای جلوگیری از هر گونه انسداد مسیرهای آبرسانی در دستور کار واحد خدمات شهری شهرداری قرار دارد.

کد خبر 393090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.