"محو شدگی" را امروز در سینمای هنر و تجربه ببینید

فیلم محوشدگی به کارگردانی فاتح آکین به مناسبت روز سینماهای خانه هنر اروپا ۲۰۱۹ در سینمای هنر و تجربه به نمایش در می‎آید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "محوشدگی" (In the Fade) عنوان فیلمی درام به نویسندگی و کارگردانی فاتح آکین است. این فیلم برای بخش مسابقه هفتادمین جشنواره کن انتخاب شد و جایزه بهترین بازیگر زن را برای دیانه کروگر به ارمغان آورد. "محوشدگی" به مناسبت روز سینماهای خانه هنر اروپا ۲۰۱۹ در سینمای هنر و تجربه به نمایش در می‎آید. این فیلم همزمان روز یکشنبه ۲۱ مهر ماه در سینماهای خانه هنرمندان ایران، پردیس سیتی سنتر اصفهان، پردیس گلستان شیراز، پردیس ستاره باران تبریز، پردیس هویزه مشهد، سینما لبخند کیش، تماشاخانه پارس کرمان و پردیس اکومال کرج بر پرده می‎رود.

فاتح آکین در گفت‌وگویی ایده ساختن فیلمی با چنین مضمونی را به سال‎های خیلی دور نسبت داده و آن‌ را یک قصه عاشقانه توصیف کرده‌ است: این فیلم، فراتر از یک داستان انتقامی ساده است. درامی است که بر اساس کاراکترها ساخته می‌شود، یک قصه عاشقانه است. قصه مادری است که فقط و فقط خانواده‌اش را دارد، نه شغلی دارد و نه هیچ‌ چیز دیگر و وقتی مادرانگی را از او بگیرید، دیگر چه چیزی برایش باقی می‌ماند؟

به گزارش ایمنا، داستان "محوشدگی" داستان زنی است که  در میان جامعه ترک‌های ساکن هامبورگ در آلمان، می‌خواهد انتقام خانواده کشته شده خود را بعد از انفجار بمب بگیرد.

کد خبر 393079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.