طرح مجازات اسیدپاشی امروز بررسی می‌شود

نمایندگان در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی گزارش رد لایحه یک فوریتی الحاق یک تبصره به ماده (۶) قانون مبارزه با پولشویی و طرح مجازات اسیدپاشی اعاده شده از شورای نگهبان را بررسی می کنند.

به گزارش ایمنا، جلسه علنی امروز- یکشنبه- مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست مسعود پزشکیان نائب رییس  مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی عضو هیات رییسه در قرائت دستور امروز جلسه علنی گفت: طرح یک‌فوریتی تنظیم برخی از مقررات مالی، ‌ اداری و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، لایحه کمک به ساماندهی پسماندهای عادی با اولویت استان‌های ساحلی و کلانشهرها با مشارکت بخش غیردولتی،  لایحه موافقتنامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه‌گذاری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت مجارستان، لایحه نحوه استفاده، نگهداری و نظارت بر پایانه فروشگاهی(صندوق مکانیزه فروش)، در جلسه امروز بررسی می شود.

وی افزود: نمایندگان همچنین ایرادات شورای نگهبان  به طرح یک فوریتی تشدید مجازات اسیدپاشی و حمایت از بزه‌دیدگان ناشی از آن و  رد لایحه یک فوریتی الحاق یک تبصره به ماده (۶) قانون مبارزه با پولشویی را بررسی می کنند.

وی همچنین از انتخاب یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به انتخاب مجمع نمایندگان استان به عنوان ناظر در شورای نظارت بر مدارس و مراکز غیر دولتی در جلسه امروز مجلس خبر داد.

منبع: ایرنا

کد خبر 393076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.