بلاتکلیفی ۲۴۰ دستگاه تاکسی‌های فرسوده در کرمانشاه

مدیرعامل تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه با اشاره به طرح تعویض تاکسی فرسوده با عمر بیش از ۱۰ سال گفت: تعدادی از تاکسی‌های فرسوده موجود در شهر تاکنون نوسازی نشده‌اند.

سجاد سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه از ابتدای شروع طرح نوسازی که از بهمن ماه سال ۹۴ آغاز شد از مجموع دو هزار و ۳۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده شهر کرمانشاه، حدود یک هزار و ۹۰۰ دستگاه در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند، اظهار کرد: تا زمان توقف این طرح، یک هزار و ۴۹۰ دستگاه تاکسی تحویل شده و حدود ۲۴۰ دستگاه نیز در مرحله صدور پیش‌فاکتورها بلاتکلیف مانده‌اند.

وی افزود: در شهر کرمانشاه ۹ هزار و ۴۰۰ دستگاه انواع تاکسی با کاربری تاکسی گردشی، تاکسی خطی و آژانس‌های تاکسی تلفنی در حال خدمات‌رسانی به شهروندان هستند.

مدیرعامل تاکسیرانی و سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری کرمانشاه اضافه کرد: در حال حاضر ۱۰ هزار تاکسی کار جابجایی مسافران را در شهر کرمانشاه انجام می‌دهند که از این تعداد هشت هزار دستگاه تاکسی و ون و دو هزار دستگاه آژانس هستند.

سلیمانی سن ناوگان تاکسیرانی کرمانشاه را جوانتر از میانگین کشور دانست و خاطرنشان کرد: میانگین عمر تاکسی‌های کرمانشاه هشت سال و میانگین عمر آژانس‌های آن بیش از ۱۰ سال است.   

وی با بیان اینکه بیش از چند سال از زمان نوسازی تاکسی‌های فرسوده می‌گذرد، تاکید کرد: با آغاز دوباره طرح نوسازی ناوگان فرسوده، تلاش خواهیم کرد تا ۲۴۰ دستگاه تاکسی فرسوده جامانده از طرح نوسازی با عمر بیش از ۱۰ سال هم تبدیل به احسن شوند.

کد خبر 393073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.