خواب ایجاد اختلاف بین شورای شهر و شهرداری تعبیر نمی‌شود

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اگر کسانی به دنبال ایجاد اختلافی بین اعضای شورای شهر با شهرداری هستند باید بدانند این خواب هرگز تعبیر نخواهد شد؛ ما به حواشی نمی پردازیم و به هیچ عنوان از متن غافل نخواهیم شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصراصفهانی صبح امروز یکشنبه -۲۱ مهرماه ۹۸- در نطق پیش از دستور نود و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تبریک روز بزرگداشت حافظ اظهار کرد: با اشعار حیات بخش این شاعر بزرگ و غزل‌سرای اندیشمند ایرانی بیش از گذشته باید انس بگیریم و اشعار او را در برنامه زندگی خود قرار دهیم.

وی با اشاره به ۲۲ مهرماه روز استاندارد، اظهار امیدواری کرد: شرایطی فراهم شود تا آنچه در شهر انجام می‌شود براساس استانداردها باشد، زیرا رعایت این مهم می‌تواند به امنیت و شرایط بهتر برای زندگی مردم منتج شود.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: ۲۳ مهرماه روز جهانی نابینایان یا روز «عصای سفید» است و باید بیش از پیش به روشندلان اهمیت داد؛ در این راستا باید شهر را به گونه‌ای مدیریت کنیم تا حضور مستقلانه آنها را در شهر  شاهد باشیم؛ عصای سفید ابتکاری بود که این قشر را بیشتر از خطرات و آسیب‌ها مصون کرده است.

وی با گرامیداشت ۲۴ مهرماه «روز پیوند اولیاء و مربیان»، گفت: از اولیاء ۳۲۰ هزار دانش آموز اصفهانی درخواست می‌کنیم پیوند خود را با مدارس استحکام بخشند و با ارتباط بیشتر با مدارس، زمینه‌ای فراهم کنند تا امر تعلیم و تربیت سرعت گیرد و منجر به تربیت انسان‌هایی دانا، توانا و مؤمن شود.

نصر اصفهانی با بیان اینکه ۲۶ مهرماه به عنوان روز «تربیت بدنی و ورزش» از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، گفت: با توجه به گرایش قابل توجه جوانان و نوجوانان به ورزش همچنین اهمیت این موضوع از این دریچه که نگاه ویژه به این موضوع سبب مصون ماندن از آسیب های اجتماعی می‌شود، باید زمینه‌ای ایجاد کنیم تا امکانات هر چه بیشتر برای ورزش جوانان و نوجوانان فراهم شود.

وی ابراز امیدواری کرد: با توجه به فضاهای خوبی که مدیریت شهری ایجاد کرده، روز به روز شاهد افزایش تعداد مراکز ورزشی در شهر باشیم.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: در سطح شهر اصفهان ۱۳۰ ایستگاه ورزشی وجود دارد که به صورت خودجوش با حضور مردمی فضای دوستانه و خوبی ایجاد کرده و البته توانسته در سلامت اقشار مختلف به ویژه سالمندان تاثیرگذار باشد.

وی با بیان اینکه یکی از محورهای مهم سلامت اداره، رعایت قوانین و مقررات است که کارمندان باید به آن توجه داشته باشند، افزود: منظور از سلامت اداری فقط مربوط به کارکنان شهرداری نیست، بلکه کارکنان تمام ادارات باید شفاف‌سازی را دنبال کرده و زمینه ای برای تسهیل امور مردم فراهم کنند تا دست دلالان و واسطه‌ها کوتاه شده و به سمت سلامت اداری بیشتر گام برداریم.

نصر اصفهانی تصریح کرد: پس از سپری شدن فراز و فرودهای انتخابات هیئت رییسه و کمیسیون‌ها در سازمان‌ها و مجامع، امروز در شرایطی هستیم که شورای شهر به ثبات خود رسیده و باید عزم خود را برای تلاش و کوشش شبانه روزی جزم کرده و فضای سرشار از همدلی برای انجام امور مردم ایجاد کند.

وی با تاکید بر اینکه پروژه‌های عمرانی و فرهنگی باید با سرعت بیشتری استمرار پیدا کند، اظهار کرد: اگر کسانی به دنبال ایجاد اختلافی بین اعضای شورای شهر با شهرداری هستند باید بدانند این خواب هرگز تعبیر نخواهد شد زیرا به حواشی نخواهیم پرداخت و به هیچ عنوان از متن غافل نخواهیم شد. آنچه برای همه در شورای شهر حائز اهمیت بوده این است که باید به کار مردم رسیدگی کنیم و به گونه‌ای فعالیت داشته باشیم که اصفهان هر روز بالندگی خود را حفظ کرده و زمینه زیست مطلوب، آرامش و آسایش شهروندان فراهم شود.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امیدواریم پروژه‌هایی که در شهر آغاز شده، با تلاش شبانه روزی استمرار یافته و هر چه زودتر به نتیجه برسد و در ادامه پروژه‌های دیگری را در شهر اغاز کنیم تا نه تنها شهروندان بلکه خود ما نیز از عملکردمان راضی باشیم.

کد خبر 393072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.