بیرانوند نامزد جایزه رویایی/اختلاف حساب دایی با فیفا

علیرضا بیرانوند پس از عملکرد درخشان در جام جهانی، لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر سال گذشته در لیست نامزدهای فدراسیون فوتبال آسیا قرار نگرفت، اما حالا او به دلیل فعالیت‌های بشر دوستانه به عنوان یکی از نامزدهای جایزه رویایی ای اف سی(AFC)انتخاب شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کاندید شدن بیرانوند برای جایزه رویایی ای اف سی، نزدیک شدن دوباره کریستیانو رونالدو به علی دایی و عملکرد درخشان مهاجمان ایران مقابل کامبوج مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز -۲۱مهرماه- بود.

"خبرورزشی" با عنوان "چطوری بیرانوند" به تمجید از بهترین گلر ایران در یک دهه اخیر نوشت، دروازبانی که حالا بعد از هنرنمایی‌ها و خاطره‌سازی‌ها نامزد جایزه رویایی ای اف سی شده است، جایزه‌ای که شاید برای فعالیت‌های بشر دوستانه او باشد، اما شاید سرآغاز حضور او در جمع بهترین‌های ای اف سی نیز باشد.

"مثلث آتش" عنوان اول "ایران ورزشی"است که به عملکرد درخشان سه مهاجم اصلی تیم ملی در بازی مقابل کامبوج اشاره دارد که موفق شدند روی هم رفته ۹ گل راهی دروازه تیم ملی کامبوج کنند.

"هدف" در گزارشی از اختلاف حساب تعداد گل‌های ملی علی دایی و تعداد منتشر شده از سوی فیفا پرده برداری کرد، این روزنامه معتقد است فیفا پنج گل از تعداد گل‌های شهریار کم کرده‌ است موضوعی که باید دید تا چه حد رنگ واقعیت به خود خواهد گرفت، "اختلاف حساب دایی با فیفا" عنوان این روزنامه در این باره است.

"استقلال برای تازه‌واردها جا باز می‌کند" یکی از عناوین"گل" است که از خرید دو بازیکن و تغییر و تحولات عظیم در سبک بازی استقلال طی بازی‌های آینده خبر می‌دهد، موضوعی که باید دید تا چه حد در عملکرد آبی پوشان تاثیرگذار خواهدبود.
 

عملکرد نه چندان خوب پرسپولیس و ضعیف استقلال طی بازی‌های ابتدایی لیگ بر هیچکس پوشیده نیست عملکردی که عصبانیت هواداران سرخابی‌ها را به بالاترین حد خود رسانده است، "ابرار ورزشی" با عنوان "پرسپولیس و استقلال به لیگ بر می‌گردند" از اظهارات امیدوار کننده خداداد عزیزی نوشت و زمان درست یا غلط بودن آن‌ها را مشخص می‌کند.


چالش‌های مالی فدراسیون فوتبال ایجاد نمی‌شود و از بین نمی‌رود بلکه از سرمربی‌های خارجی قبلی به بعدی به ارث می‌رسد، حالا بعد از گذراندن چالش‌های مالی سنگین فدراسیون فوتبال برای کی‌روش نوبت ویلموتس است با این تفاوت که او تا به حال هیچ دریافتی نداشته است، "شوت" با عنوان "جیب خالی ویلموتس" در این خصوص نوشت.


"پیروزی" انتقاد سختی به خرید داشتن دوباره استقلال داشت، این روزنامه با عنوان "جدال پرسپولیس با مهاجرپذیرترین تیم دنیا" از تعداد خریدهای خارجی استقلال گله کرد.

کد خبر 393070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.