آموزش اصول ایمنی به ۵ هزار شهروند زرندی

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی زرند از آموزش اصول ایمنی به پنج هزار شهروند و دانش‌آموز این شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، مسعود مومنی‌فرد از به‌روز شدن تمامی امکانات و تجهیزات این سازمان خبر داد و اظهار کرد: یکی از اهدافی که در سال جاری به دنبال تحقق آن هستیم آموزش شهروندان و افزایش تعداد آتش‌نشانان افتخاری است.

وی با بیان اینکه در چند سال گذشته آمار آتش‌سوزی در شهر زرند کاهش یافته است، تصریح کرد: فرهنگ‌سازی، آموزش، همکاری شهروندان و رعایت نکات ایمنی باعث کاهش این آمار شده است.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی زرند با بیان اینکه حدود پنج هزار نفر از شهروندان در مدت روز بخشی از اصول ایمنی و اطفاء حریق را فرا گرفتند،  خاطرنشان کرد: این سازمان آمادگی دارد تا این دوره‌های آموزشی را برای والدین، دانش‌آموزان، رانندگان سرویس‌های مدارس و مدیران آموزشگاه‌ها برگزار کند.

مومنی‌فرد افزود: در سال جاری این سازمان با برپایی نمایشگاه آتش‌نشانی علاوه بر نمایش دستاوردها و لوازم خریداری شده سعی در برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت برای شهروندان کرده است.

وی اضافه کرد: انجام مانور اطفاء حریق، امدادونجات در تصادفات جاده‌ای، آموزش اطفاء حریق با خاموش‌کننده دستی و اطفاء سیلندر گاز، چاپ بروشور و برنامه کلاسی با شعارهای ایمنی، بازدید از مدارس و کنترل ایمنی آن‌ها و آموزش مدارس و دانش‌آموزان در مدارس دوره اول و دوم از دیگر برنامه‌های این سازمان در سال جاری بوده است.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی زرند از اجرای طرح آموزش ۲۰ هزار نفری شهروندان زرندی خبر داد و گفت: سعی می‌کنیم این طرح را تا پایان سال اجرا کنیم.

کد خبر 393059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.