آماده‌باش نیروهای آتش‌نشانی کرمانشاه در مرز خسروی

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه از استقرار ۳۰ دستگاه ماشین‌آلات به همراه ۷۰ نفر از نیروهای عملیاتی در نقطه صفر مرزی خسروی تا پلیس راه نهاوند خبر داد.

غلامرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص اقدامات و تمهیدات آتش‌نشانی برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی، با بیان اینکه استان‌های کرمانشاه، تهران و ارومیه در این بخش به‌عنوان استان‌های معین مرز خسروی تعیین شده اند، اظهار کرد: علاوه بر پوشش مرز خسروی، مسیر تردد زوار از کنگاور تا خسروی را نیز تحت پوشش داریم.

وی ادامه داد: با هدف خدمات‌رسانی مطلوب به زائرین اربعین حسینی ۳۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین و ۷۰ نیروی این سازمان به نقطه صفر مرز خسروی اعزام شده و آماده سرویس‌دهی به زوار اربعین هستند که این نیروها تا پایان مراسم اربعین حسینی در مرز خسروی مستقر می‌باشند.

رضایی با اشاره به ساماندهی، راهبری و مدیریت نیروها و ماشین‌آلات اعزامی آتش‌نشانی برای انجام ماموریت‌های محوله، تصریح کرد: برنامه‌ریزی، پیش‌بینی و اتخاذ تمهیدات لازم به منظور انجام ماموریت محوله به لحاظ نیروی انسانی، ماشین‌آلات و تجهیزات مورد نیاز و متناسب انجام شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه اضافه کرد: همچنین ۱۰ ایستگاه ثابت سازمان در نقاط مختلف شهر و هشت ایستگاه سیار در جاده‌های منتهی به کرمانشاه در حال آماده‌باش قرار دارند.

وی با اشاره به آمادگی کامل نیروهای ستادی و عملیاتی آتش‌نشانی در این ایام، خاطرنشان کرد: مرخصی نیروها نیز طی این ایام لغو شده است.

رضایی اظهار کرد: در ایام اربعین حسینی(ع) در بحث تامین ایمنی و خدمات آتش‌نشانی، تمام مسیر تردد زائران از مرز صفر خسروی تا پلیس‌راه نهاوند تحت پوشش نیروهای آتش‌نشانی شهرداری کرمانشاه خواهد بود و برای جلوگیری از وقوع حادثه‌ و فراهم آوردن ایمنی برای زائران تلاش خواهیم داد.

کد خبر 393054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.