افزایش ۲۸ درصدی درآمد حاصل از مرسولات پستی خوانسار

رییس اداره پست خوانسار گفت: در شش ماهه نخست امسال ارسال مرسولات پستی و درآمد حاصل از آن نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۸ درصد افزایش داشته است.

حسین شرفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان خوانسار با بیان اینکه در شش ماهه امسال یک هزار و ۶۰۰ فقره سند مالکیت صادر شده است، اظهار کرد: امسال یک هزار و ۱۷۴ فقره اظهار نامه مالیاتی خودرو و ۸۵۷  فقره مفاد حساب مالیاتی صادر شده است.

وی افزود: سال گذشته یک هزار و ۶۴۶ نامه بین اداری در شهرستان و امسال نیز یک هزار و ۸۰ فقره نامه توزیع شده است.

رییس اداره پست خوانسار، گفت: امسال ۱۹۵ نمونه آزمایش غربالگری تیروئید از شبکه بهداشت و درمان خوانسار به سازمان بهداشت و درمان استان اصفهان ارسال شده است.

وی اضافه کرد: ۵۲ هزار و ۴۵۴ فقره مرسوله پستی از شهرستان شامل شش هزار و ۵۹۵ فقره پست پیشتاز، ۵۲۷۰ فقره پست سفارشی، ۲۵۱۴ فقره پست ویژه و مابقی پست متفرقه ارسال شده است.

شرفی با بیان اینکه ارسال مرسولات پستی بالغ بر یک میلیارد و ۸۱۹ میلیون و ۷۸۸ هزار ریال درآمد داشته است، اعلام کرد: ارسال مرسولات پستی و درآمد حاصل از آن نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۲۸ درصد افزایش داشته است.

وی گفت: امسال ۲۲۵۰۰ فقره مرسولات پستی به شهرستان وارد و توزیع و  ۸۰۰ فقره کارت سوخت و ۱۷۵۶ فقره پاکت سیم کارت همراه اول و ایرانسل توزیع شده است.

رییس اداره پست خوانسار با بیان اینکه در شهرستان خوانسار یک مرکز پست و دو دفتر خدمات پستی فعالیت دارد، تصریح کرد: با توجه به باغ شهر بودن خوانسار مأموران پستچی در فصول سرد سال در تردد با موتورسیکلت با مشکل مواجه می‌شوند.

کد خبر 393024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.