اختصاص اعتبارات بیشتر برای تکمیل ساختمان مدیریت بحران

شهردار بندرانزلی با اشاره به ساختمان بحران، گفت: علیرغم اینکه این ساختمان فعال شد احتیاج به اعتبارات بیشتری جهت تکمیل و توسعه این مجموعه داریم.

به گزارش ایمنا، میرشمس‌الدین پورباقر اظهار کرد: در طول دوسال علاوه بر لوله‌گذاری در نواحی مختلف، حدود ۱۲ کیلومتر از لوله‌ها و انهار مناطق انزلی و غازیان لایروبی شده است که این اقدام باعث شد ساعات انتظار تخلیه آب کاهش پیدا کند به طوری که در در سال‌های گذشته زمان تخلیه آب یک روز تا یک و نیم روز بود و امسال به یک ساعت و در بسیاری از موارد به کمتر از آن رسیده است.

وی افزود: جهت تکمیل پروژه هدایت آب های سطحی نیاز به یک‌هزار و ۵۰۰ متر لوله بتنی مسلح یک‌هزار و ۲۵۰ و یک‌هزار و ۵۰۰ متر لوله یک‌هزار ، یک‌هزار و ۲۰۰ متر لوله فایبر گلاس جی آر پی ۶۰۰ و یک‌هزار متر لوله ۵۰۰ و مجموعا پنج‌هزار و ۲۰۰ متر لوله با هزینه اجرایی ۱۰ میلیارد تومان برای رفع مشکل آبگرفتگی نیاز داریم.

شهردار انزلی با بیان اینکه متاسفانه اعتبار برای نردبان آتش‌نشانی در سال‌های ۹۵ و ۹۶ جذب نشد، تصریح نمود: یکی از نقاط بحرانی پل جزیره شهید بهشتی است که مراحل مرمت و تکمیل آن در حال انجام است.

پورقربان با اشاره به ساختمان بحران، عنوان کرد: علیرغم اینکه این ساختمان فعال شد احتیاج به اعتبارات بیشتری جهت تکمیل و توسعه این مجموعه داریم.

وی با اشاره به اینکه ایستگاه‌های آتش‌نشانی در دو نقطه شهر احداث شده است، افزود: ایستگاه شماره چهار (واقع در شهرداری ناحیه یک) مناسب نیروهای این شهرداری نیست و به همین دلیل محلی را برای آن در نظر و شروع به کار کردیم.

شهردار بندرانزلی با بیان اینکه احداث پناهگاه برای سگ‌های بی‌صاحب شروع شده است، یادآور شد: احتمال رانش خیابان سوسر وجود داردبه همین دلیل در آن ناحیه یک سری علائم راهنمایی رانندگی نصب و حتی در بعضی از نقاط گاردریل نیز جاگذاری شد تا خطر سقوط کاهش یابد.

کد خبر 393017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.