اعزام ۲۰ دستگاه از ماشین‌آلات شهرداری همدان به کربلا

شهردار همدان از آماده‌باش یکصد نیروی این شهرداری خبر داد و گفت: ۲۰ دستگاه از ماشین‌آلات شهرداری به کربلا و ۲۰ دستگاه به مناطق مرزی اعزام شده است.

به گزارش ایمنا، عباس صوفی، اظهار کرد: شهرداری خدمات بسیاری را خارج از وظایف خود مانند ارایه خدمت در بیرون از شهر در این ایام انجام داده است.

وی با اشاره به آسفالت شهر مریانج اظهار کرد: باتوجه به اینکه کارخانه آسفالت به دلیل نبود قیر یک هفته تعطیل است ضرورت دارد تا دستگاه‌های مرتبط در این زمینه شهرداری را یاری دهند.

شهردار همدان، تأکید کرد: آسفالت بلوار آیت‌الله نجفی و سه‌راه فرهنگیان انجام شده است و این شهرداری تاکنون هیچ کوتاهی در این زمینه انجام نداده است.

وی با بیان اینکه یکصد نفر نیرو، ۲۰ دستگاه ماشین آلات در کربلا و ۲۰ دستگاه ادوات شهرداری در مرز در حال آماده‌باش هستند، خاطرنشان کرد: موکب‌های شهرداری همدان روزانه ۱۵ هزار پرس غذا سرو و توزیع می‌کنند.

صوفی با تأکید بر اینکه شهرداری آمادگی لازم برای خدمت‌رسانی به زائران را دارد، عنوان کرد: با وجود آنکه بسیاری از خدمات جزو وظایف شهرداری نبوده است، اما شهرداری برای خدمت‌رسانی به زائران این وظایف را انجام داده است.

کد خبر 392994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.