فعالیت ۲۴ ساعته پایانه‌های مسافربری برای خدمات رسانی به زائران

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: به مناسبت ایام اربعین و باتوجه به حجم بالای مسافران اقداماتی برای تسهیل در تردد مسافران صورت گرفته است.

عباس محبوبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه پایانه کاوه موکبی برای مسافران اربعین پیش بینی شده است، اظهار کرد: پایانه مسافربری کاوه و صفه همه روزه و در ساعت‌های مختلف آماده سرویس دهی به شهروندان اصفهانی برای عزیمت به مرزهای مهران، شلمچه، خسروی و چذابه است.

مدیر عامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان تصریح کرد: با توجه به حجم بالای مسافران در این ایام اربعین سازمان پایانه‌ها با همکارای اداره کل حمل ونقل جاده توانسته است با برنامه ریزی های مختلف بهترین خدمات را به مردم ارائه کنند.

وی با اشاره به روزرسانی سامانه سنا سفر (نمایشگر اطلاعات سفر) افزود: این سامانه برای نخستین بار در کشور و در پایانه‌های مسافربری راه‌اندازی  شده تا از سردرگمی مسافر هنگام ورود به پایانه مسافربری جلوگیری کند، نظارت دقیق و مداوم مامور بهداشت سازمان از غرفه‌های اغذیه‌فروشی مستقر در پایانه، برگزاری جلسه با عوامل نیروی انتظامی و شرکت‌های مسافربری جهت همکاری‌های لازم در خصوص برقراری امنیت محیط پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان از دیگر اقدامات انجام شده است.

کد خبر 392990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.