خدمت‌رسانی شبانه‌روزی ناوگان اتوبوسرانی کرمانشاه به زائران اربعین

مدیرعامل تاکسیرانی و سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری کرمانشاه از اتوبوسرانان حاضر در مرز خواستار آمادگی کامل ناوگان اتوبوسرانی برای جابه‌جایی زائران اربعین در مسیر برگشت شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در آستانه اربعین حسینی روزانه ۲۸ تا ۳۰ هزار نفر از مرز خسروی از حدود ساعت ۸ الی ۱۶ در حال تردد هستند که اگر تردد در مرز خسروی به صورت ۲۴ ساعته انجام می‌شد امکان تردد بیش از ۱۰۰ هزار زائر در هر شبانه روز وجود داشت، اما در حال حاضر که ساعت فعالیت مرز محدود و روزانه حدود هشت ساعت است، روزانه بین ۲۸ تا ۳۰ هزار نفر از این مرز تردد دارند.

به دلیل ازدحام جمعیتی که در سمت عراق وجود دارد در برخی از ساعت‌ها که اتوبوس‌ها زوار را به سمت عتبات عالیات جابه‌جا می‌کنند تا زمان برگشت معطلی به وجود می‌آید. اگرچه از سمت ایران هم کمک‌هایی در این زمینه انجام شده، اما محدودیت‌های برای ارسال اتوبوس به عراق وجود دارد.

سجاد سلیمانی، مدیرعامل تاکسیرانی و سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری کرمانشاه با حضور در مرز خسروی از نزدیک در جریان نحوه خدمات‌دهی به زائران حسینی قرار گرفت و ضمن تقدیر از تلاش‌های خالصانه اتوبوسرانان در امر جابه‌جایی زائران اربعین از مرز خسروی، خواستار آمادگی کامل ناوگان اتوبوسرانی برای جابه‌جایی زائران اربعین در مسیر برگشت شد.

وی با اشاره به خدمات‌رسانی روزانه ۱۰۰ دستگاه اتوبوس در آستانه اربعین حسینی به زائران در مرز خسروی (سه راه نصرآباد)، خاطرنشان کرد: اتوبوس‌های ناوگان اتوبوسرانی شهرداری کرمانشاه تا پایان مراسم بزرگ پیاده‌روی اربعین در محل‌های اعلام شده جهت جابه‌جایی زوار حسینی مستقر هستند.

کد خبر 392989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.