آسفالت بیش از ۱۱ هزار مترمربع از معابر کاشان

مدیر منطقه (۴) شهرداری کاشان از آسفالت بیش از ۱۱ هزار مترمربع از معابر منطقه در شش ماه نخست سال جاری خبر داد.

ابوالفضل ساروقیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از کاشان با بیان اینکه بسیاری از تماس‌های مردمی مبنی بر درخواست روکش و ترمیم آسفالت بوده است، اظهار کرد: روکش آسفالت بیش از ۱۱ هزار مترمربع از معابر منطقه در شش ماه نخست سال جاری انجام شده است.

وی با اشاره به آسفالت معابر پارک نابینایان، اتصال شاهزاده قاسم به حسن‌آباد، فراز دو و هشت، بلوار شهدای چهارباغ، کوچه شکوفه ۱۴، خیابان‌های ناجا و شهید اخوان و معابر ماداب، تصریح کرد: بیش از یک‌هزار تن آسفالت و اعتباری بیش از شش میلیارد ریال برای اجرای این طرح‌ها هزینه شده است.

مدیر منطقه (۴) شهرداری کاشان با بیان اینکه ۶۶۷ پیام مردمی در سامانه ۱۳۷ این منطقه ثبت شده است، افزود: ۶۰۴ پیام واصله به این سامانه در شش ماه نخست سال پیگیری شده و مابقی فاقد ارزش یا در حد تذکر و اطلاع‌رسانی به شهروندان بوده است. 

ساروقیان ادامه داد: ۱۵۰ پیام در زمینه آسفالت، ۱۰۶ پیام در رابطه با زباله، ۷۴ پیام در ارتباط با نظافت، ۴۳ پیام درباره فضای سبز و مابقی به سایر موضوعات شهری نظیر فضای سبز، لایروبی و ترافیک اختصاص داشته است.

وی با اشاره به صدور ۳۵ هزار مترمربع پروانه ساختمانی در این مدت، عنوان کرد: ۱۰۹ پروانه ساختمانی، ۸۹ اصلاحیه، ۲۷ تمدید پروانه، ۲۰ مورد تفکیک و ۳۵ مورد گواهی پایان‌کار صادر و ۲۳۲ پرونده ماده ۱۰۰ تشکیل به بیش از یک‌هزار و ۱۵۰ مورد استعلام پاسخ داده شده است.

مدیر منطقه (۴) شهرداری کاشان با بیان اینکه ارزش آزادسازی‌های انجام شده در این منطقه بیش از ۲۹۸ میلیارد ریال است، تصریح کرد: در نیمه اول امسال ۱۵ هزار و ۳۳ متر مربع تعریض معابر صورت گرفته است.

کد خبر 392963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.