کمک کمیته امداد اصفهان به ۲۴۰۰ مددجو برای حضور در اربعین

معاون فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان گفت: زمینه حضور ۲۴۰۰ مددجوی کمیته امداد استان اصفهان با پرداخت کمک هزینه ۸۰۰ هزار تومانی در پیاده‌روی اربعین مهیا می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آرش محمدحسینیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: کمیته امداد برای حضور اقشار نیازمند و مددجویان تحت حمایت جهت بهره‌مندی از فیوضات حسینی در همایش بزرگ راهپیمایی اربعین اقدامات ویژه‌ای داشته است.

وی با بیان اینکه کمیته امداد استان اصفهان زمینه سفر ۲۴۰۰ مددجو به کربلای معلی و عتبات عالیات را فراهم کرده است، تصریح کرد: این سفر به‌ صورت انفرادی انجام می‌شود و پیگیری امور آن بر عهده خود مددجویان است و کمیته امداد استان اصفهان برای کمک به تسهیل این روند به مددجویان تا سقف ۸۰۰ هزار تومان با همراهی و همیاری خیران و نیکوکاران، کمک‌ هزینه پرداخت می‌کند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه سال گذشته ۱۷۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد از کمک ‌هزینه سفر به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی بهره‌مند شدند، گفت: کمک مردم و خیران و عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) می‌تواند زمینه افزایش تعداد نیازمندان و مددجویان علاقمند به حضور در این سفر معنوی را فراهم کند.

محمدحسینیان با اشاره به اجرای طرح شوق زیارت توسط کمیته امداد استان، گفت: این طرح برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی به نیازمندانی که تا به ‌حال به سفرهای زیارتی مشرف نشده‌اند راه‌اندازی شده است و مردم نیکوکار اصفهان می‌توانند با مراجعه به تارنمای shogheziarat.ir  و دفاتر این نهاد در سراسر استان در این امر خداپسندانه سهیم شوند و کمک‌های خود را برای حضور مددجویان بیشتر در این سفر معنوی را فراهم کنند.

کد خبر 392962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.