اجرای طرح ALV در اتوبوس‌های اصفهان/میهمان پاییزی شهر ارومیه

در بسته خبری امروز از آتش شبانه نوشهر تا فعالیت ۳۰۰ تاور در تهران و آغاز عملیات اجرایی ۲۴ طرح عمرانی در میبد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

اجرای طرح «هر شهروند یک آتش نشان یار» در مدارس تبریز

محمد قلیزاده، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از اجرای طرح آموزش شهروندی با شعار «هر شهروند یک آتش نشان یار» در سطح مدارس تبریز خبر داد.

آغاز عملیات اجرایی ۲۴ طرح عمرانی در میبد

عملیات اجرایی ۲۴ طرح عمرانی شهرداری درشهرستان میبد با اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد ریال آغاز شد.

آتش شبانه چهار مغازه و دو خودرو را در نوشهر سوزاند

عباس علی رزاقی، مسئول آتش‌نشانی وخدمات ایمنی شهرداری نوشهر گفت که چهار باب مغازه و ۲ دستگاه خودرو شب گذشته در منطقه هلستان نوشهر در آتش سوخت.

تاکید شهردار خرم‌آباد بر تعیین تکلیف پایانه نیمه‌کاره حافظی

محمدشریفی مقدم، سرپرست شهرداری خرم شهر در بازدید از ساختمان نیمه کاره موسوم به پایانه حافظی گفت: ساختمان پایانه حافظی از ظرفیت‌های مغفول و امکانات بالقوه شهرداری خرم آباد است که در صورت تکمیل می‌تواند منشا برکات زیادی برای شهر و مجموعه شهر و شهرداری باشد.

اجرای طرح ALV در اتوبوس‌های اصفهان

علیرضا صلواتی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه طرح کارت الکترونیک در اصفهان به عنوان یکی از نخستین شهرهای کشور اجرا شد، گفت: با اجرای طرح AVL، سیستم حمل و نقل ارتقا یافته و دغدغه‌هایی که شهروندان در پرداخت دارند به نوعی برطرف خواهد شد.

فعالیت ۳۰۰ تاور در تهران

مهدی صالحی، مدیر کل معماری و ساختمان شهرداری تهران از مکاتبه شهرداری با سازمان استاندارد برای بازنگری در استانداردهای تاورکرین‌ها خبر داد.

۵۰ هزار بوته گل داوودی میهمان پاییزی شهر ارومیه

علی شایگان، رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه نشاط‌آفرینی شهروندان مهم‌ترین هدف کاشت گل‌های مختلف با رنگ‌های متنوع در سطح شهر است، گفت: همزمان با آغاز فصل پاییز، ۵۰ هزار بوته گل داوودی در رنگ‌های گوناگون در پارک‌های سطح شهر کاشته شده‌است.

قم به شهر دوستدار کودک تبدیل می‌شود

ابوالقاسم مقیمی، مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم گفت: سیاست شهر دوست دار کودک در شهرداری قم در حال پیگیری و اجرا است.

بارگذاری اضافه، علت العلل مشکلات تهران

شینا انصاری، مدیرکل محیط زیست شهرداری تهران بارگذاری‌های اضافه را علت‌ العلل مشکلات محیط زیستی تهران دانست و گفت: حتی صنعت پاک هم وقتی داخل تهران بارگذاری شود به منابع و محیط زیست فشار می آورد.

آموزش ۵۰۰ آتش نشان داوطلب در شهر گلستان

محمد سلگی، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گلستان در راستای اقدامات احتیاطی و پیشگیرانه در مواجهه با مخاطرات طبیعی، ۵۰۰ آتش نشان داوطلب را آموزش داده است.

کد خبر 392960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.