نوسازی تجهیزات خدمات موتوری با ۱۷ میلیارد تومان اعتبار

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: ۱۷ و نیم میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده تا ماشین آلات جدید برای سازمان خدمات موتوری خریداری شود.

حسین امیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در حال حاضر میانگین عمر ماشین آلات سازمان خدمات موتوری به خصوص در بخش سنگین بسیار بالا است، در حالی که این سازمان برای پویایی و توانایی در انجام فعالیت‌ها، باید نوسازی ناوگان خود را انجام دهد.

وی افزود: یکی از سیاست های سال جاری معاونت خدمات شهری نوسازی بخش قابل توجهی از ماشین آلات و جایگزینی آنها با ماشین آلات فرسوده است.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان با اشاره به پیش بینی ۱۷ و نیم میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی تجهیزات سازمان خدمات موتوری، خاطرنشان کرد: حدود ۱۰ میلیارد تومان وام و ۷ و نیم میلیارد تومان اعتبار نیز از حساب صندوق ذخیره شهرداری برای نوسازی ماشین آلات و تجهیزات سازمان خدمات موتوری پیش بینی شده تا ماشین آلات جدید برای این سازمان خریداری شود.

وی با بیان اینکه خرید ماشین‌های زباله کش به دلیل فرسودگی، جاروب خیابانی و جرثقیل سنگین در اولویت‌ خرید قرار دارد، افزود: ماشین‌آلات از شرکت‌های تولیدکننده داخلی خریداری خواهد شد.

امیری ادامه داد: به منظور نوسازی ماشین آلات مورد نیاز سازمان خدمات موتوری، خرید یک دستگاه جراثقال ۱۰ تن ۱۰ چرخ، شش دستگاه جمع آوری پسماند تر، سه جاروب نظافت خیابانی، دو دستگاه بکهو لودر و یک دستگاه تیغه برف روب در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به مهم ترین اقداماتی که از مهرماه ۹۷ تا مهرماه ۹۸ در سازمان خدمات موتوری انجام شده است، خاطرنشان کرد: بازسازی و بهینه سازی ۱۰ دستگاه جاروب خیابانی به منظور افزایش کیفی خدمات، همچنین استفاده از پوشش‌های عایق در مخازن جمع آوری شیرابه مکانیزم‌ها جهت به حداقل رسیدن خورندگی مخازن و کاهش هزینه تعمیرات دوره ای از جمله این اقدامات است.

کد خبر 392941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.