رونالدو در تلاش برای رسیدن به شهریار

تیم ملی فوتبال پرتغال در حالی توانست با نتیجه سه بر صفر از سد لوکزامبورگ بگذرد که کاپیتان سرشناس این تیم موفق به ثبت نود و چهارمین گل ملی خود در این بازی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در ادامه بازی‌های مقدماتی یورو ۲۰۲۰ پرتغالی ها برابر لوکزامبورگ کار سختی نداشتند و با سه گل به پیروزی رسیدند. در همان نیمه نخست سمدو تا مقابل دروازه لوکزامبورگ پیش رفته بود اما دخالت دروازه بان لوکزامبورگ توپ را به برناردو سیلوا رسید و او هم با یک ضربه محکم، حساب کار را یک بر صفر  کرد.

در نیمه دوم هم پرتغالی ها تا دقیقه ۶۵ برای زدن گل دوم دندان روی جگر گذاشتند تا اینکه روی اشتباه مدافع لوکزامبورگ کریس رونالدو با دروازه بان حریف تک به تک شد و با یک ضربه چیپ تماشایی، اختلاف را به دو گل افزایش داد. این نتیجه تا آخرین دقایق بازی پا برجا بود تا اینکه گونسالو روی یک ضربه کرنر در دقیقه ۸۹ توانست گل سوم را به ثمر برساند.

قرار گرفتن کریس رونالدو در پیکان خط حمله تیم پرتغال با مقاومت خوب بازیکنان لوکزامبورگ روبرو شد و دفاع جانانه شیرهای قرمز اجازه نداد بازی پرگل‌تر از سه بر صفر شود. در این جدال یکی از گل‌ها به نام رونالدو ثبت شد تا باز هم آمار گلزنی‌های وی به شهریار ایران نزدیک تر شود.

رونالدو با گلی که مقابل لوکزامبورگ به ثمر رساند تعداد گل‌های خود را به عدد ۹۴ رساند تا یک گام دیگر به علی دایی ستاره اسبق فوتبال ایران در صدر بهترین گلزنان جهان نزدیک شود. در واکنش به افزایش آمار گل‌های رونالدو، صفحه توئیتر فدراسیون جهانی فوتبال ضمن انتشار عکسی از رونالدو آمار بهترین گلزنان تاریخ فوتبال ملی جهان را منتشر و از نزدیک شدن ستاره پرتغالی به دایی فوتبال ایران در صدر جدول آقای گل‌های جهان خبر داد.

کد خبر 392936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.