تاریخی و فراموش نشدنی

عصر پنجشنبه در ورزشگاه آزادی حاشیه بر متن سایه انداخت، متنی که به ظاهر یک بازی ملی با یک تیم درجه سه آسیا بود اما حضور بانوان این بازی را به یکی از خاص ترین بازی‌های تیم ملی تبدیل کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جشنواره گل ایران مقابل کامبوج در روز حضور بانوان در آزادی و پیروزی تیم ملی والیبال مقابل آرژانتین مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی امروز-۲۰مهر ۱۳۹۸- بود.

"خبرورزشی" با عنوان"گلباران به افتخار ایران" از برد چهارده گله ایران مقابل کامبوج در انتخابی جام جهانی نوشت، مسابقه‌ای که مقتدرانه ترین پیروزی داخل خانه تاریخ ایران و سومین برد مقتدرانه تاریخ تیم ملی لقب گرفت.


"تاریخی و فراموش نشدنی" عنوان " ایران ورزشی" در خصوص دیدار سراسر هیجان ایران مقابل کامبوج بود، اما نکته تاریخسازی آن نه ۱۴ گل بلکه چهار هزار بانویی بودند که از نزدیک ناظر و سازنده یک اتفاق تاریخی بودند.


"هدف" از سمتی دیگر به حضور بانوان در آزادی پرداخت و با عنوان "آمدیم تا بمانیم" از لزوم امتداد حضور بانوان نه تنها در بازی‌های ملی بلکه در تمام مسابقات نوشت امری که با توجه به فشارهای فیفا دیر یا زود عملیاتی خواهد شد.


"ابرار ورزشی" با عنوان"برد شیرین با بازگشت معروف" از برد سروقامتان ایران در جام جهانی والیبال مقابل آرژانتین نوشت، پیروزی که جایگاه ایران را کمی بهبود بخشید تا چشم کولاکوویچ و هواداران به بازی‌های چهار روز آینده شود.


"گل" به سبکی متفاوت از روز جیغ‌های بنفش در ورزشگاه آزادی نوشت این روزنامه با عنوان"ایراندخت" از حضوری نوشت که شاید برای اولین بار در ۴۰ سال اخیر اتفاق افتاد،اما آخرین بار نخواهد بود.


"پیروزی" بیش از پرداختن به حضور بانوان در ورزشگاه آزادی برای بازی تیم ملی از لزوم حضور این قشر در بازی‌های لیگ برتر نوشت و "ای کاش لیگ برتر" را به عنوان اول خود بدل کرد.

کد خبر 392934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.