اعزام ۱۰ دستگاه اتوبوس شهرداری شهرکرد به مرزهای جنوبی کشور

شهردار شهرکرد از اعزام ۱۰ دستگاه اتوبوس ناوگان حمل و نقل این شهرداری برای جابجایی زائران اربعین حسینی به مرزهای جنوبی کشور خبر داد.

به گزارش ایمنا، نورالله غلامیان دهکردی با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین در  شهرداری شهرکرد را از ماه‌های گذشته آغاز شده است، اظهار کرد: ۱۰ دستگاه اتوبوس سازمان اتوبوسرانی این سازمان به مرز شلمچه و چذابه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: رانندگان این ناوگان اعزامی به منظور خدمات رسانی هرچه بهتر، زائران مستقر در مرز ایران و عراق را جابجا می‌کنند.

شهردار شهرکرد با بیان اینکه آمارگیری طرح مطالعات جامع حمل و نقل و ترافیک شهرکرد از ۲۲ مهرماه به مدت یک ماه در نقاط مختلف مرکز استان انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: به منظور اجرای این طرح  کلاس آموزشی و توجیهی ویژه ۸۰ نفر از آمارگیران طرح در سالن این شهرداری برگزار شد.

غلامیان با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در این دوره آموزشی با نحوه صحیح جمع‌آوری اطلاعات و آمار مورد نیاز که مبنا و اساس در طراحی پروژه‌های ترافیکی شهر است آشنا شدند، یادآور شد: اعتباری افزون بر شش میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برای اجرای این طرح اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: مطالعات جامع حمل و نقل و ترافیک که تا سال ۱۳۹۹ تهیه و تدوین می‌شود، ملاک اولویت‌بندی و اجرای طرح‌های ترافیکی در افق‌های میان‌مدت و بلندمدت است.

کد خبر 392932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.