اعزام ۱۵ دستگاه اتوبوس شهرداری کاشان به مرز چزابه

مدیرعامل سازمان حمل ونقل بارو مسافر شهرداری کاشان گفت: ۱۵ دستگاه اتوبوس شهری با هدف جابجایی زائران امام حسین(ع) در مراسم اربعین به چذابه اعزام شدند.

سید محمدرضا متشکره در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از کاشان با بیان اینکه ۱۵ دستگاه اتوبوس شهری برای ارایه خدمات مسافربری به زائران به منطقه چذابه اعزام شدند، اظهار کرد: این اتوبوس‌ها ایاب و ذهاب مسافران اربعین از مرز عراق به چذابه را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی شهرداری کاشان تا ۳۰ مهر و به مدت ۱۰ روز ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: در صورتی که بعد از این تاریخ اعلام شود خدمات‌رسانی در این منطقه مورد نیاز است این ماموریت تمدید خواهد شد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کاشان با بیان اینکه خدمات‌رسانی به زائران حسینی اقدامی ارزشمند و شایسته است، ادامه داد: این سازمان برای چهارمین سال متوالی است که از ناوگان اتوبوس خود برای جابجایی زائرین امام حسین(ع) استفاده می‌کند.

متشکره با بیان اینکه سازمان اتوبوسرانی کاشان دارای ۱۲۵ اتوبوس فعال است و اعزام این تعداد اتوبوس خللی در جابجایی مسافران شهری ایجاد نمی‌کند، تصریح کرد: این اتوبوس‌ها در مسیر رفت حق جابجایی مسافر را ندارند، اما در بازگشت در صورت صلاحدید مسئولان این امر انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه مسیر تحت‌ پوشش خدمات ایاب و ذهاب اتوبوس‌های این سازمان در مراسم اربعین حدود ۷۰ کیلومتر است، خاطرنشان کرد: یک تیم پنج نفره از بهترین تعمیرکاران این سازمان برای پیشگیری از خرابی و تعمیرات احتمالی اتوبوس‌ها به منطقه اعزام شدند.

کد خبر 392919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.