ایجاد ایستگاه دائمی بازیافت پسماندهای خشک در شهر ونک

شهردار ونک از ایجاد ایستگاه دائمی بازیافت پسماندهای خشک در این شهر خبر داد و گفت: مکاتبات ایجاد این ایستگاه انجام و زمین مورد نظر تملک شده تا در ماه آینده احداث و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

سیدمحمد صدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه سرانه فضای سبز این شهر ۷۵ مترمربع است، اظهار کرد: در حال حاضر با کمبود فضای مناسب و خدمات‌دهی به گردشگران و نبود امکان تردد خودروهای خدماتی به تمام محوطه چشمه‌ناز که از بهترین جاذبه‌های این شهر است، مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه پروژه پمپ بنزین و گازوئیل شهر ونک در دوره قبل مدیریت شهری به اتمام رسید، اما زمان افتتاح آن با سیل فروردین‌ماه ۹۸ و نشست مخزن پمپ بنزین مصادف شد، تصریح کرد: با توجه به احتمال وقوع حادثه، از بهره‌برداری پمپ بنزین و گازوئیل شهر ونک جلوگیری شد، اما با انعقاد قراردادی با پیمانکار برای احداث دیوار حائل در ماه‌های آینده این محل افتتاح می‌شود.

وی خبر از ایجاد ایستگاه دائمی بازیافت پسماندهای خشک در شهر ونک داد و خاطرنشان کرد: در شهر ونک اجرای برخی از پروژه‌ها در دستور کار قرار گرفته که از جمله آنها ایجاد ایستگاه دائمی بازیافت خشک است تا با توجه به فرهنگ بالای شهروندی شهروندان این شهر، تفکیک پسماندها عملیاتی شود.

شهردار ونک ادامه داد: مکاتبات ایجاد ایستگاه دائمی بازیافت خشک در شهر ونک انجام و زمین مورد نظر تملک شده تا در ماه آینده احداث و مورد بهره‌برداری قرار گیرد؛ البته در این راستا کلاس‌های آموزشی نیز برگزار خواهد شد.

صدری با بیان اینکه بودجه سال گذشته این شهرداری یک‌میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بوده که در سال جاری با حدود ۱۰ درصد افزایش به یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان رسیده است، خاطرنشان کرد: بیشترین درآمد این شهرداری وابسته به درآمدهای دولتی است.

کد خبر 392910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.