آشنایی با بهترین تبلت‌های ۲۰۱۹

امروزه به دلیل تنوع بالای تبلت‌ها، انتخاب یک مدل خوب چالش بزرگی برای مصرف‌کنندگان محسوب می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، در دنیای تکنولوژی امروزه تبلت‌ها، جایگزین کامپیوترها و لپ‌تاپ‌های بزرگ و سنگین شده‌اند و کارایی مشابهی نیز دارند. این گجت‌ها با توجه به اندازه، کارایی، مشخصات فنی، کیفیت، اندازه صفحه نمایش و قیمت خود دارای انواع متفاوتی است که کاربران با توجه به نیاز خود می‌توانند یکی از آن‌ها را انتخاب کنند. در ادامه به بررسی بهترین تبلت‌های سال ۲۰۱۹ می‌پردازیم:

تبلت سامسونگ Galaxy Tab S۴

در حال حاضر "Galaxy Tab S4"، یکی از بهترین تبلت‌های اندرویدی سال ۲۰۱۹ به حساب می‌آید. صفحه نمایش این تبلت ۱۰.۵ اینچ و کیفیت تصویر آن ۲۵۶۰*۱۶۰۰ پیکسل است. این نوع تبلت به راحتی می‌تواند جایگزین لپ‌تاپ شما شود، زیرا قابلیت اتصال به ماوس، صفحه کلید و مانیتور را دارد.  تبلت Galaxy Tab S4 دارای قلم "S Pen" است و کاربر با استفاده از آن می‌تواند هرچه را به ذهنش می‌رسد، قبل از این که فراموش کند روی صفجه تبلت خاموش خود یادداشت کند.

تبلت اپل iPad Pro 11

تبلت اپل"11۱۱" در مقایسه با دیگر مدل‌های iPad قدرتمندترین و بهترین تبلت موجود در بازار است. این گجت از نظر طراحی و عملکرد، با لپ‌تاپ برابری می‌کند و دارای یک قلم مغناطیسی است که روی قاب دستگاه قرار می‌گیرد. سرعت بالا، طراحی ظریف و پیشرفته، بلندگوهای فوق‌العاده و صفحه نمایش نسبتا بزرگ، از جمله ویژگی‌های چشمگیر این تبلت است.

تبلت Microsoft Surface Pro

تبلت "Microsoft Surface Pro"، تاکنون مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است؛ این نوع تبلت دارای طراحی پیشرفته‌ بوده و برای انجام کارهای گرافیکی، هنری و اداری که به قدرت پردازش بالا نیاز دارد، مناسب است. اندازه صفحه نمایش این گجت ۱۲.۳ اینچ و کیفیت تصویر آن ۲۷۳۶*۱۸۲۴ است. طراحی و عملکرد این مدل نسبت به مدل‌های قبلی پیشرفت زیادی کرده است؛ لبه‌های قاب این تبلت گردتر از نسل قبلی طراحی شده و باتری آن نیز ۲۰ درصد نسبت به مدل قبلی بهبود پیدا کرده است.

تبلت4۴

اگر ظاهر تبلت اپل ایپد ۹.۷ و آیپد Pro range شما را جذب خود کرده است، اما به دلایلی مانند اندازه بزرگ، قیمت زیاد آن‌ها یا هر دو مورد تمایلی به خرید آن‌ها ندارید، تبلت آیپد Mini 4، بهترین گزینه برای شما است. صفحه نمایش این تبلت ۷.۹ اینچ بوده و کیفیت تصویر آن ۲۰۴۸ *۱۵۳۶ پیکسل است. این تبلت دارای وزن بسیار کمی است که کاربر می‌تواند همیشه آن را همراه خود داشته باشد. ضخامت گجت جدید نیز در مقایسه با مدل‌های قبلی آن کاهش پیدا کرده است. از دیگر ویژگی‌های مهم این تبلت می‌توان به دید گسترده آن اشاره کرد.

تبلت لنوو Tab 4 10 Plus

اگر به دنبال تبلتی می‌گردید که دارای ویژگی‌های عالی بوده، اما نسبت به محصولات اپل و سامسونگ ارزان‌تر باشد، تبلت لنوو "Tab 4 10 Plus "، بهترین گزینه برای شما محسوب می‌شود. نمایشگر این تبلت می‌تواند به صورت همزمان ۱۰ انگشت را تشخیص دهد و نسبت به آن‌ها واکنش نشان دهد. بدنه پلاستیکی این تبلت نیز زیبایی خاصی به آن بخشیده است. صفحه نمایش تبلت لنوو  ۱۰.۱ اینچ و همچنین دارای رزولوشن Full HD است.

کد خبر 392889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.