دشمن در مقابل قدرت ملت ایران ناتوان است

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه دشمن در مقابل قدرت ملت ایران ناتوان است و در طول چهل سال اخیر همواره رو به افول بوده است، اظهار کرد: استقامت و وحدت غیور مردان ایران اسلامی امروز دشمنان را سردرگم ساخته است.

به گزارش ایمنا و به نقل از سپاه نیوز ، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع پایوران سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با بیان اینکه سپاه نهادی مردمی است و ما همیشه و در همه جا در کنار مردم خواهیم بود، گفت:  اولویت سپاه کارجهادی و روحیه جهادی است و این را سرلوحه برنامه خود قرار داده ایم تا با حضور در عرصه های جهادی و اقتصاد مقاومتی و حمایت از رونق تولید چهره محرومیت از کشور زدوده شود.

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه مقاومت ملت ایران  در مقابل دشمنان حد و مرز ندارد ، اظهار کرد: ما اجازه ورود دشمن به خاک میهن اسلامی عزیزمان را نخواهیم داد و با حضور خود در کیلومتر ها دورتر از مرزهای کشور، راه دشمن را برای توطئه چینی ها و کارهای خصمانه شان سد خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه استقامت و مقاومت سبب پیروزی است، ادامه داد: سپاه جغرافیای مقاومت را گسترش خواهد داد و زمانی که دشمن مشاهده می کند که جغرافیای مقاومت و تفکر گفتمان انقلاب اسلامی گسترش یافته است باید صحنه را ترک کند و چاره ای جز این کار نخواهد داشت.

سردار سلامی با بیان اینکه شکوه، اقتدار و عظمت ولایت و ایستادگی و روحیه انقلابی ملت ایران دشمن را ناامید کرده است ، گفت:  دشمن با مشاهده مقاومت ما مجبور به برگشت شده است ، چرا که راه مقاومت روشن است و همه توفیقات امروز ما در سایه ایمان و اعتقاد به خدای متعال رقم خورده و امروز وظیفه ما برای ادامه راه مقاومت بسیار سنگین است.

فرمانده کل سپاه  با اشاره به پیروزی های اخیر ملت مظلوم یمن برابر دشمنان، بیان کرد: یمنی ها ملت مظلوم و مقاومی هستند که به رغم سنگین ترین حملات بر علیه آنها، اما با قدرت تمام و با اراده الهی بر دشمنان خود غلبه کردند.

 وی تصریح کرد: امروز آمریکا و انگلیسی ها برای آشتی واسطه گری می کنند و با خواهش از یمنی ها می خواهند  آتش بس کند؛ و این ضعیف ترین قوم مسلمانان در مقابل قوی ترین  نظام شرور  ایستادند و  با اتکا بر اراده الهی و توکل بر خدا پیروز شدند.

سرلشکر سلامی در ادامه با تاکید بر اینکه دشمن در مقابل قدرت ملت ایران ناتوان است و در طول چهل سال اخیر همواره رو به افول بوده است، اظهار کرد:  استقامت و وحدت غیور مردان ایران اسلامی امروز دشمنان را سردرگم ساخته است .

وی خاطرنشان کرد : امروز پیشانی بند های مقاومت  بر سر جوانان ملت های مسلمان نقش بسته و شوق شهادت روز به روز در حال گسترش است و اسلام نیز گسترش یافته است؛ ملت های مسلمان ایمان وشکوه خود را در عرصه های تقابل با دشمنان به نمایش گذاشته اند که این ها همان دستاوردهای بزرگ تاریخی رقم خورده در طول چهل سال است.

فرمانده کل سپاه در پایان تاکید کرد: پاسداران انقلاب اسلامی همواره تابع فرامین فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) بوده و همه ما با دل و جان در تحقق منویات معظم له تلاش خواهیم کرد.

کد خبر 392876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.