هم‌خوانی زنان با سالار عقیلی در استادیوم آزادی!

اگرچه حضور زنان با وجود جنجال های بسیار، موج عظیمی از واکنش‌ها در فضای مجازی را به دنبال داشت اما امروز در میان صفحات مجازی سلبریتی‌ها به ویژه چهره‌های زن از جمله بازیگران و هنرپیش‌گان به ندرت در این باره و در حمایت و یا رد آن چیزی  نوشته شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پیش از این و با وقوع اتفاقات تلخ در مورد یکی از معترضان به ممنوعیت ورود بانوان به استادیوم سر و صداهای بسیاری به پا خواسته بود که کمتر کسی از آن بی‌خبر است و بعد از رفع این ممنوعیت مخالفت‌ها و موافقت‌های زیادی به همراه داشت. اما واکنش ها از سوی اغلب چهره های سینما و تلوزیون در حد همان تسلیت‌ها باقی ماند.

امروز اما با رفع این ممنوعیت و در حالی که تماشاگران زن در استادیوم آزادی بازی فوتبال ایران و کامبوج را تماشا کردند، برخی از این چهره ها نسبت به این اتفاق ابراز خوشحالی و در حمایت از این رویداد صحبت کرده اند. در ادامه این مطلب مروری بر برخی از این واکنش‌ها در فضای مجازی خواهیم داشت:

امیر جدیدی بازیگر سینما با انتشار ویدئویی  از هم خوانی زنان با آهنگ وطنم از سالار عقیلی در استادیوم آزادی در اینستاگرام خود نوشت: کشور ایران کشور آزادگان، باید برای آزادگی عاشق هم باشیم، بالاخره استادیم آزادی، استادیوم آزادی شد.

مهناز افشار بازیگر سینما و تئاتر در حساب توییتری، با بازنشر پست یکی از کاربران حاضر در استادیوم، نوشت: مبارک باشه دختران و زنان سرزمینم. دست پر باشه تو این بازی ایران ما!

مهدی سلطانی بازیگر تئاتر و تلوزیون با انتشار تصویری از حضور زنان در استادیوم آزادی که لوگو یک رسانه خارجی نیز بر آن درج شده است نوشت: آزادی ورود به آزادی! می گویم؛ حرمتشان را نگه داریم و مواظبشان باشم.

لاله اسکندری بازیگر سینما و تلوزیون نیز با انتشار تصویری در حساب اینستاگرامی خود نوشت: بریک به همه بانوان علاقمند به فوتبال که تونستن بعد از سالها انتظار بازی تیم ملی کشورمان را در استادیوم آزادی به تماشا بنشینند....تجربه ای دلچسب که من هم اون رو سالها پیش تجربه کردم...سال ۱۳۸۴....بازی بسیار هیجان انگیز که با برد ایران برابر بحربن ما به جام جهانی.

حمید گودرزی با بازنشر پست اینستاگرامی کامبیز دیرباز نوشت: حضور زنان در مسابقات فوتبال باعث کم شدن فحاشی هاوجذابتر شدن کیفیت تشویق ها وحتی شاید بهتر شدن بازی بازیکنان ‌نتیجتا یک فوتبال جذاب خواهیم بود فقط کافیست نگاهی به کشورهای پیشرو در این زمینه بیندازیم.

پژمان بازغی نیز در اسنتاگرام خود نوشت: ١٨مهرماه حضور بانوان در ورزشگاه ودیدن یک بازی فوتبال زنانی که دوش به دوش مردان ٨سال جنگیدند، سوار بر زین سیاست شدند، و بار مهم اقتصاد را بر دوش کشیدند وسهم مهمی در این کشور دارند.امروز دوش به دوش مردان وتمام قداز تیم ملی کشورشان حمایت میکنند،این بار در تهران ،مبارکتون باشه. انشالله که سکوها پربشه.

کد خبر 392835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.