گالری های اصفهان را امروز دنبال کنید

برنامه های گالری های اصفهان را هر هفته می توانید در ایمنا دنبال کنید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، این هفته شاهد گشایش چندین گالری در سطح شهر هستیم. رنگ و بوی هنر دوباره در شهر جان گرفته و گالری ها به فعالیت خود ادامه می دهند. 

گالری نقش خانه حوزه هنری

 نمایشگاه آثار زنده یاد علی باطنی در روز جمعه۱۹مهرماه ساعت ۱۶الی۲۰ افتتاح خواهد شد. این نمایشگاه از ساعت۱۰:۳۰الی۱۹:٣٠ پذیرای بازدید کنندگان است و علاقمندان میتوانند برای بازدید از این نمایشگاه به گالری نقش خانه حوزه هنری، واقع در خیابان آمادگاه روبروی هتل عباسی ساختمان حوزه هنری،گالری نقش خانه حوزه هنری مراجعت کنند.

گالری متن

گالری متن این هفته میزبان نمایشگاه "نارونی که باد از پولک هایش بادبان می سازد" خواهد بود. این نمایشگاه که آثار "کیوان مهجور" است در روز جمعه ۱۹مهر ماه ساعت ۱۷-۲۰ افتتاح و تا ۶ آبان ماه ادامه خواهد داشت. این نمایشگاه از ساعت۴:۳۰ الی ۸:۳۰ بعد از ظهر در گالری متن واقع در خیابان آبشار اول پلاک ٢٥ پابرجا است. 

گالری دیدار

نمایشگاه نقاشی کتایون زاهدیان با عنوان "چنگار" فردا جمعه 19 مهرماه افتتاح میشود و تا 24 مهرماه ادامه خواهد داشت. علاقمندان به این نمایشگاه میتوانند برای بازدید از ساعت 16 تا 20 به گالری دیدار واقع در خیابان توحید میانی، خیابان شهید قندی (مهرداد)، کوچه شهید قاسمی(3)، پلاک 6 سر بزنند. 

گالری خانه هنرمندان اصفهان

نمایشگاه آثار کارتون ناهید زمانی این هفته از پنجشنبه ۱۸ مهرماه افتتاح شده و تا٣٠ مهرماه ادامه خواهد داشت. آثار این هنرمند در گالری خانه هنرمندان اصفهان واقع در چهارراه آبشار، پارک ایثارگران برای بازدید عموم به نمایش گذاشته شده است.

گالری گذار 

اعانه ملی همچنان میهمان گالری گذار است و نقاشی های رضا مزروعی تا ٢٦مهر ماه میزبان مخاطبان اعانه ملی هستند. مخاطبان میتوانند از ١١الی٢٠ به گالری گذار واقع در خیابان حکیم نظامی، کوچه سنگتراشها غربی، روبروی بن بست لاله(٢٠)، پلاک ١5 برای دیدن این مجموعه مراجعه کنند. 

موزه هنرهای معاصر اصفهان

نمایشگاه دیروز؛نقاش/امروز؛هنرمند(سیری در آثار هنرمندان نقاش اصفهان) همچنان در موزه هنرهای معاصر پا برجاست و تا 10 آبان ادامه خواهند داشت. 

گالری "امروز"

نمایش آثار شنتیا ذاکرعاملی     
با عنوان "همچون شاعری چاقو در دست" نیز تا ۲۹ مهر ماه ادامه خواهد داشت. علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه باید از ساعت ۱۱ تا ۱۹ به گالری امروز واقع در خیابان آبشاردوم، کوی فرشید مراجعه کنند. 

گالری اکنون

نمایشگاه گروهی “خانه رو به جنوب!” همچنان تا ۲۴ مهرماه ادامه خواهد داشت و علاقمندان میتوانند برای بازدید از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به گالری اکنون مراجعه کنند.

کد خبر 392833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.