حضور ۱۳۰ شرکت ساختمانی در نمایشگاه صنعت ساختمان اصفهان

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان گفت: بیش از ۱۳۰ شرکت از استان های مختلف به نمایشگاه صنعت ساختمان آمده اند تا توانمندی خود را به نمایش بگذارند، حضور برند ها و شرکت ها نیز در این نمایشگاه بیش از این است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین یارمحمدیان بعد از ظهر امروز پنج شنبه_۱۸ مهرماه_ در آئین افتتاحیه بیست و دومین نمایشگاه بین المللی جامع صنعت ساختمان در محل سالن همایش های نمایشگاه بین المللی اصفهان، اظهار کرد: این نمایشگاه یکی از با سابقه ترین نمایشگاه های استان اصفهان است و بیش از ۱۳۰ شرکت از استان های مختلف به این نمایشگاه آمده اند تا توانمندی خود را به نمایش بگذارند و باید حضور برند ها و شرکت ها در این نمایشگاه بیش از این باشد.

وی افزود: امروز در شرایط سخت اقتصادی کشورمان، صنعت نمایشگاهی خود را در اقتصاد کشور ثابت کرده و برگزاری رویداد های متعدد اقتصادی در کشور توسط شرکت نمایشگاهی نشان داد که نمایشگاه ها می توانند تاب آوری اقتصادی در برابر تحریم ها را افزایش دهند.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان با بیان اینکه نمایشگاه ها با کیفیت و کمیت فوق العاده ای در سراسر کشور برگزار می شود، تصریح کرد: امیدواریم این نمایشگاه بتواند گره ای از مشکلات صنعت ساختمان را باز کند و در توسعه و پیشرفت این صنعت تاثیر گذار باشد.

بیست و سومین نمایشگاه جامع صنعت ساختمان در نمایشگاه جدید برگزار ممی‌شودی‌شود

این نوید را به مردم اصفهان می دهیم که بیست و سومین دوره نمایشگاه بین المللی جامع صنعت ساختمان در محل پروژه جدید نمایشگاه های دائمی استان اصفهان برگزار خواهد شد.

غلامحسین عسگری، رئیس سازمان نظام مهندسی استان اصفهان نیز در این مراسم گفت: سازمان نظام مهندسی بر اساس وظیفه ای که در ماده ۷۳ بند ۳۵ قانون نظام مهندسی برای آن در نظر گرفته شده بود در برگزاری این نمایشگاه مشارکت کرده است.

وی افزود: یکی از وظایف سازمان نظام مهندسی مشارکت در نمایشگاه های مربوط به این حوزه است و باید توجه داشته باشیم که موتور محرکه هر نظام اقتصادی تولید است و لازمه پویایی تولید، توسعه ساخت و ساز است. امیدواریم این نمایشگاه در سال آینده در محل نمایشگاه های بین المللی جدید اصفهان برگزار شود.

کد خبر 392821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.