۶۴ ‌درصد درآمد شهرداری اصفهان وابسته به ساخت و ساز است

رئیس شورای شهر اصفهان گفت: ۶۴ درصد درآمد شهرداری اصفهان تحت تاثیر ساخت و ساز است و بی شک اگر انبوه سازی ساختمان در اصفهان با مشکل مواجه شود، اداره شهر با مشکل روبرو خواهد شد. مدیریت شهری نیز تسهیلات ویژه ای برای انبوه سازان در نظر گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصر اصفهانی بعد از ظهر امروز پنج شنبه_۱۸ مهرماه_ در آئین افتتاحیه بیست و دومین نمایشگاه بین المللی جامع صنعت ساختمان در محل سالن همایش های نمایشگاه بین المللی اصفهان، اظهار کرد: خرسندیم که بار دیگر توفیق میزبانی این نمایشگاه را داریم و امیدواریم نتایج خوب و ارزشمندی در این حوزه برای اصفهان در این نمایشگاه حاصل شود.

وی افزود: صنعت ساختمان یکی از صنایع همیشه جاری است و با توجه به سبک زندگی که ما در پیش گرفته ایم روز به روز نیاز به این صنعت افزایش پیدا می کند و به همین دلیل باید مراقب این صنعت و فعالان آن باشیم.

رئیس شورای شهر اصفهان تصریح کرد: متولیان صنعت ساختمان برای افزایش اعتبار و جایگاه خودشان در این صنعت باید به صورت روز افزون تلاش کنند. بی شک امروز ما به صورت جدی باید مباحث ایمنی در صنعت ساختمان را دنبال کنیم و رونق تولید را در اولویت خود قرار دهیم.

نصر اضافه کرد: یکی از صنایعی که می تواند امروز در مبحث اشتغال تاثیر گذار باشد، صنعت ساختمان است و اگر رکود در صنعت ساختمان به وجود بیاید تبعات نامناسبی برای مردم در پی خواهد داشت. حدود سه میلیون متر مربع پروانه ساخت برای مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان در سال ۹۷ صادر شده و مردم زیادی به متخصصان حرفه ساخت و ساز اعتماد کرده اند.

وی ادامه داد: ۶۴ درصد درآمد شهرداری اصفهان تحت تاثیر ساخت و ساز است و بی شک اگر انبوه سازی ساختمان در اصفهان با مشکل مواجه شود، اداره شهر با مشکل روبرو خواهد شد و مدیریت شهری تسهیلات ویژه ای برای انبوه سازان در نظر گرفته است.

رئیس شورای شهر اصفهان خاطرنشان کرد: سعی می کنیم تا با ایجاد سرعت در روند دریافت پروانه ساخت و ساز، دریافت مجوز را آسان تر کنیم و از انبوه سازان اصفهانی انتظار داریم به صورتی که برازنده تمدن شهر اصفهان است گام بردارند.

وی خاطر نشان کرد: استفاده از یافته های نوین علمی موجب افزایش روز افزون اعتماد مردم به سازندگان ساختمان می شود و شورای شهر و شهرداری اصفهان همراهان خوبی برای تلاش گران صنعت ساختمان است.

کد خبر 392820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.