هیچ اتوبوسی در مسیر خدمت به زائران حسینی متوقف نمی‌شود

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با اشاره به اعزام ۸۰ دستگاه اتوبوس این شرکت به مرز مهران، گفت: امکانات و تجهیزات خوبی پیش‌بینی و قطعات پشتیبان تهیه شده است تا در صورت نیاز مورد استفاده قرار گیرد و شاهد توقف هیچ اتوبوسی به دلیل نقص فنی نباشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت افتخاری در آیین اعزام ۸۰ دستگاه اتوبوس شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه برای سرویس‌دهی به زائران اربعین حسینی در مرز مهران، اظهار کرد: مراسم اربعین حسینی برای جهانیان به ویژه شیعیان به نمادی مذهبی، دینی و سیاسی در جهان اسلام تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه همه ساله در این ایام افراد و مجموعه‌های زیادی تلاش می‌کنند تا در این مراسم عبادی و سیاسی حضور یافته و به زائران اباعبدالله الحسین(ع) خدمت‌رسانی کنند، افزود: شرکت‌های حمل و نقل عمومی درون شهری نیز نقش عمده‌ای در جابه جایی زائران اربعین از نقاط مختلف مرزی دارند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه تصریح کرد: امسال ماموریتی که به اتوبوسرانی اصفهان داده شده در مرز مهران است، از این رو تعداد ۸۰ دستگاه اتوبوس را تجهیز و آماده‌سازی شد.

وی ادامه داد: اربعین امسال حدود ۱۵۰ نفر از نیروهای شرکت اتوبوسرانی اصفهان اعم از راهبر و تدارکات برای خدمت‌رسانی به زائرین اربعین حسینی حضور دارند.

افتخاری تاکید کرد: اصفهان تاکنون در تمام زمینه‌ها پیشگام بوده و در این زمینه نیز به لحاظ کمّی و کیفی پیشتاز است به طوری که بررسی‌ها نشان از رضایت کامل از فعالیت شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان در سال‌های گذشته دارد.

وی با بیان اینکه با رعایت نظم و انضباط، امسال نیز خدمت‌رسانی بهینه شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان به زائران اربعین حسینی انجام می‌شود، افزود: امکانات و تجهیزات خوبی پیش بینی و قطعات پشتیبان تهیه شده است تا در صورت نیاز مورد استفاده قرار گیرد و شاهد توقف هیچ اتوبوسی به دلیل نقص فنی نباشیم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه اظهار کرد: تدابیر لازم برای جایگزین کردن اتوبوس‌های اعزامی انجام شده تا خطوط اتوبوسرانی شهر مشکلی در سرویس‌دهی به مسافران نداشته باشد.

وی گفت: راهبران نیت خدمت به عزاداران حسینی و احیاء سنت و سیرت ائمه اطهار(ع) را دارند و رفتار آنها باید گویای این مهم باشد.

کد خبر 392796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.