۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲
"شماره ٢٩" روی میز تدوین نشست

تصویر برداری فیلم بلند داستانی شماره ٢٩، به نویسندگی و کارگردانی هادی رحیمی خواص و تهیه کنندگی مریم خلیلی به پایان رسید و تدوین آن توسط اسماعیل جعفری آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، این فیلم با مضمون فوتبال، روایتگر علاقه نوجوانان به فوتبال و جذابیت‌های حاشیه‌ای این ورزش می‌باشد و قرار است برای حضور در جشنواره‌های معتبر فیلم‌های ورزشی و همچنین جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان آماده شود.

در خلاصه داستان شماره ٢٩ آمده است: فوتبال برای بچه‌های حاشیه شهر یه بازی نیست، یه جنگ نابرابره، وسط یه مستطیل بدون سنگر و خاکریز . . .

نکته جالب، بازی مهدی رجب‌زاده، ملی پوش اسبق فوتبال کشور و کاپیتان سابق باشگاه ذوب آهن در نقش سرمربی تیم ملی نوجوانان در این فیلم بود که در روزهای پایانی این پروژه جلوی دوربین رفت.

محمود نظرعلیان، عرفان برزین، امیرعلی فرداحمدی، علی برجی، رها شیرازی، یاسمن نصرتی، احمدرضا میرزایی، محمد صابری موحد، وحید یعقوبی‌زاده، عباس تاجیک بالایی، کامران ساعد و بازیگران کودک، محمد حسام رجبی، امیر حسام علی‌ئی، پارسا آف، کیان محمدی، هستی رجبی و بردیا زارع خوشچهره در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

گفتنی است، رحیمی خواص پیش از این ساخت ٩ تله فیلم از جمله نان شب، بوی خوش یار و حج پاکان را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

کد خبر 392793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.