حامیان رسانه‌ای پرسپولیس به لرزه افتادند

سیصد و چهاردهمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزار خبرنگار ایمنا، " صدرنشینی سپاهان، حامیان رسانه‌ای پرسپولیس را به لرزه انداخت" عنوان اصلی این رسانه است که به بررسی مقاله منتشر شده از سوی حسین قدوسی سردبیر سابق روزنامه پیروزی در جهت دعوت سرخابی‌ها به اتحاد و تاختن به سپاهان پرداخته است.

در قسمتی از این مقاله آمده است: 

پرسپولیس و استقلال به جان هم افتاده اند، بی آنکه ببینند و بدانند در این رهگذر سپاهان و تراکتور و بویژه سپاهان چگونه از برنامه ریزی مسابقات، از اشتباهات داوری، از تصمیمات کمیته انضباطی و.... بهره مند و منتفع می شوند.

متاسفانه در دعوای  سرخابی ها سپاهان  است که لذت می برد چون در پی این جنگ و جدال ها است که هیچ کس توجه نمی کند چه اتفاقاتی به نفع این تیم رخ می دهد و آب از آب تکان نمی خورد. به عنوان نمونه سرخابی ها محروم از تماشاگر می شوند اما سپاهان که تماشاگرانش در تهران ماموران را پرت کردند و در نقش جهان ده ها هوادار پرسپولیس را مضروب و مجروح  کردند محروم نشدند.

اگر پرسپولیس بخاطر شعار تماشاگران و اجرای محرومیت تعلیقی محروم از تماشاگر شده مگر سپاهان و تراکتور که محرومیت تعلیقی داشته اند امسال علیه حریفان شعار نداده اند؟ چرا استقلال هیچ اشاره ای به اشتباهات داوری مکرر به نفع تیم قلعه نوعی ندارد.

آیا اگر بازیکنی از پرسپولیس همچون نورافکن به ناگاه به تیم ملی دعوت می شد و با افزایش تعداد ملی پوشان بازی پرسپولیس به تعویق می افتاد امروز استقلالی ها سکوت می کردند؟

در این باره علاوه بر مدیران و مربیان و بازیکنان دو تیم سرخابی هواداران دو تیم هم عمدتا به مسائل مرتبط با تیم رقیب توجه دارند و کمتر به آنچه در زمینه های مختلف به نفع تراکتور و سپاهان رقم می خورد عکس العمل نشان می دهند. البته پرسپولیسی ها چون در فصول گذشته رقابت تنگاتنگی با سپاهان و تراکتور داشته‌اند نسبت به  مسائل این دو رقیب بی تفاوت نبوده اند اما بدون اغراق و جانبداری همه تمرکز و توان استقلالی ها در این خلاصه شده که علیه پرسپولیس موضع بگیرند و نسبت به دو تیم سپاهان و تراکتور کاملا بی تفاوت هستند.

"حالا به آرزویم رسیدم" دیگر عنوان این رسانه است که به نقل از مهرداد محمدی و ابراز خوشحالی این بازیکن نسبت به دعوت و حضورش در تیم ملی کنار برادر دوقلویش که از آرزوهایش بوده اشاره کرده است.

"دوباره تو بوناچیچ" عنوان پایانی این رسانه الکترونیک می باشد که از سرمربیگری لوکا بوناچیچ مربی سابق سپاهان و ذوب آهن در تیم واراژدین کرواسی خبر می دهد.

برای مشاهده صفحه های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 392777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.