چند نکته برای خوش استایل بودن آقایان در فصل پاییز

مُد همواره در حال تغییر است، اما آنچه بیش از مُد در پوشش افراد دخیل و تاثیر گذار است، سلیقه شخصی آنهاست. پیش از انتخاب لباس به راحتی آن فکر کنید و این که چقدر به سلیقه و روحیات شما نزدیک است. با این وجود تعدادی قوانین کلی وجود دارد که بکار بردن آنها به خوش استایل بودنتان کمک می کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پاییز و زمستان، بهترین فصل ها برای عاشقان مُد و لباس هستند. لباس و اکسسوری های مختلف و متنوع مثل شال گردن، پالتو و نیم بوت برای داشتن تیپ و استایلی جذاب کافی است.

۱_ از پارچه های چهارخانه غافل نشوید. پارچه های پشمی نازک و حتی ابریشمی که در پاییز کاربرد زیادی دارند، در صورت چهارخانه بودن بر جذابیت استایل می افزایند.

۲_ استایل کلاسیک هرگز از مُد نمی افتد. کت و شلوار ساده خود را می توانید با پیراهن و یک بافت نازک سِت کنید. یک شال گردن طرحدار با گره کراواتی، شما را خوش‌تیپ‌تر می کند.

۳_  بارانی ها بهترین انتخاب برای فصل پاییز هستند. بارانی تا سر زانو به همراه شلوار کتان و یا جین تیره و یک شال گردن ظریف، شما را با وقارتر نشان می دهد. در ضمن می توانید برای اسپرت تر شدن، زیر بارانی خود، کاپشن جین بپوشید.

۴_ لایه لایه بپوشید. از ترندهای مُد امسال که اتفاقا به دلیل متغیر بودن دما در فصل پاییز به شدت کاربردی است، لِیِر یا لایه لایه پوشیدن است. اما می توانید با کمی ساختار شکنی، استایلی متفاوت برای خود بسازید. برای مثال، کاپشن گشاد و آزاد خود را بر روی کت و شلوار بپوشید و هنگام گرم شدن هوا ، آن را از تن درآورید. پوشیدن یک سوییشرت کلاسیک بر روی پیراهن مردانه، تیپ شما را جذاب تر می کند. لایه های بیرونی لباس لزوما نباید بلند و سنگین باشند. با یک زیرپوش گرم و یک پلیور کلفت، تنها یک کت چرم یا جین کافی است تا ظاهر شما را تکمیل کند.

کد خبر 392766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.