آغاز آمارگیری مطالعات جامع ترافیک شهرکرد از ۲۲ مهرماه

شهردار شهرکرد گفت: به منظور تهیه و تدوین مطالعات جامع حمل و نقل و ترافیک شهرکرد، فرایند آمارگیری این طرح از ۲۲ مهرماه جاری به مدت یک‌ ماه در نقاط مختلف مرکز استان اجرا می‌شود.

به گزارش ایمنا، نورالله غلامیان دهکردی اظهار کرد: جهت انجام مطالعات  جامع حمل و نقل و ترافیک این شهر که توسط مشاور صورت می پذیرد، افزون بر شش میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار اختصاص یافته است.

وی افزود: تعداد ۸۰ نفر پرسشگر به منظور جمع‌آوری صحیح اطلاعات و آمار مورد نیاز که مبنا و اساس در طراحی پروژه های ترافیکی شهر است در جلسات مختلف فرایند لازم را آموزش دیده‌اند.

شهردار شهرکرد با اشاره به اینکه پرسشگران این طرح با ارایه کارت شناسایی مهر شده شهرداری به درب منازل مراجعه می‌کنند، تأکید کرد: با توجه به اینکه آمار ارایه شده توسط شهروندان مبنای تحلیل‌های  ترافیکی شهر است از شهروندان تقاضا داریم در ارائه اطلاعات دقیق به ماموران آمارگیری نهایت دقت را داشته باشند. 

غلامیان دهکردی تصریح کرد: مطالعات جامع حمل و نقل و ترافیک که تا سال ۱۳۹۹ تهیه و تدوین می‌شود، ملاک اولویت‌بندی و اجرای طرح‌های ترافیکی در افق‌های کوتاه‌مدت ، میان‌مدت و بلندمدت در سطح شهر است.

کد خبر 392765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.