قفل شکست/ تیم ملی (تمام) ایران

امروز عصر همه نگاه‌ها به مستطیل سبز آزادی معطوف خواهد شد، جایی که ایران در مصافی تاریخی که با حضور بانوان انجام می‌شود رودرروی تیم کامبوج قرار بگیرد که بیش از مستطیل سبز آن نگاه‌ها به سکوها است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تقابل ایران و کامبوج در روز حضور بانوان و شکست تیم ملی والیبال در جام جهاتی مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -۱۸مهر ۱۳۹۸- بود.

"خبر ورزشی" با عنوان "قفل شکست " از شکست حصاری نوشت که سال‌ها برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها کشیده شده بود و عصر امروز بعد از سال‌ها این حضور یک یادگار خوب برای فوتبال ایران است.

"از من نخواهید دفاعی بازی کنم" عنوان "گل" در خصوص اظهارات مارک ویلموتس در کنفرانس قبل از بازی با کامبوج بود، کنایه‌ای سخت به سبک بازی ایران قبل از او و سیستم‌های دفاعی کی‌روش ، حالا گویی ویلموتس با یادآوری استراتژی تهاجمی تیمش بیش از پیش نظر فوتبال‌دوستان ایرانی را جلب کند.

"هدف" نیز با عنوان"استادیوم چهار هزار نفری" از حضور چهارهزار نفری بانوان برای مسابقه ایران مقابل کامبوج نوشت، مسابقه‌ای که عصر امروز در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و پیروزی در آن می‌تواند صدرنشینی ایران در گروه خود در راه جام جهانی را تضمین کند.


"ایران ورزشی" با عنوان"تیم ملی (تمام) ایران" از حمایت‌های همه جانبه هواداران از تیم ملی نوشت، حمایتی که با طنین انداز شدن صدای بانوان در ورزشگاه آزادی رنگ و بوی جدیدی به خود خواهد گرفت.

تیم ملی والیبال چند هفته‌ای است که در جام جهانی به مصاف رقیبان می‌رود، مسابقاتی که بعد از جام‌های قاره‌ای در اروپا و آسیا پیام آور شادی برای ایرانیان نبود، دیروز نیز تیم ملی والیبال در یک نمایش ضعیف از آمریکا شکست خوردند،"ابرار ورزشی" با عنوان"نمایش بی رمق پسران کولاکوویچ" از این شکست نوشت.

"پیروزی" با عنوان "جای شما خالی نیست" از پایان حسرت بانوان در ورزشگاه‌ها نوشت.

کد خبر 392749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.