افزایش مشارکت شهروندان در حفظ فضای سبز ساری

سرپرست سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری ساری تغییر رویکرد محله محوری به شهروند محوری را از اهداف مهم این سازمان دانست و گفت: شهروند محوری باید در همه فعالیت‌های شهری مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش ایمنا، عین‌الله احمدی با تاکید بر توسعه متوازن و پایدار در سه منطقه شهری ساری اظهار کرد: باید در بخش خدمات شهری با جامع نگری عمل کنیم، توجه به یک نقطه از شهر نباید مدیران شهری را از سایر نقاط غافل کند.

وی افزود: شهروندان یک شهر برابر هستند از این جهت خدمات‌رسانی به‌موقع و یکسان از ضروریاتی است که همواره در رویکرد این سازمان رعایت می‌شود تا شاهد رشد نشاط شهروندی در بخش‌های مختلف باشیم.

سرپرست سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری ساری ادامه داد: همه باید خودمان را در پیشرفت و ارتقاء نشاط شهروندی سهیم بدانیم و در راه رسیدن به این هدف از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

احمدی تغییر رویکرد محله محوری به شهروند محوری را از اهداف مهم این سازمان دانست و گفت: شهروند محوری باید در همه فعالیت‌های شهری مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: اگرچه توجه به مشارکت شهروندان در اداره شهرها سرفصل تازه ای در مدیریت شهری نیست، اما به نظر می‌رسد چندان به آن توجه نشده است.

سرپرست سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری ساری به فعالیت سبزپوشان این سازمان در قالب اکیپ ۶۰ نفره در هر روز در بخشی از مناطق سه‌گانه شهری مرکز استان اشاره کرد این اکیپ با استقرار در بلوارهای یکی از مناطق  با هرس، وجین، شاخه‌زنی و پابیل در جهت افزایش زیبایی سیما و منظر شهری تلاش می‌کنند.

احمدی با بیان اینکه کارگران این سازمان در پارک‌های مناطق سه‌گانه شهری ساماندهی شدند، اضافه کرد: ۶۳ نفر در پارک گل‌ها منطقه یک، ۵۶ نفر در پارک آفتاب منطقه دو و ۲۹ نفر در پارک شمس منطقه سه مستقر شدند.

کد خبر 392743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.