اتمام ۲۰۸ طرح و پروژه شهری در نصف جهان

مدیر برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری اصفهان گفت: مدیریت شهری اصفهان برای تکمیل ۱۸۸ پروژه مهم منطقه‌ای و ۲۰ طرح و پروژه شاخص شهری عزم جدی دارد و برای تامین منابع مالی مورد نیاز تدابیر لازم را اندیشیده است.

سعید فردانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در شهرداری یک‌هزار و ۵۵۵ پروژه فعال وجود دارد، اما حدود ۶۰ درصد بودجه عمرانی صرف ۲۰۸ طرح و پروژه شهری و منطقه‌ای اولویت‌دار می شود.

وی با بیان اینکه هر کدام از پروژه‌های عمرانی شهر برنامه زمانبندی خاص خود را دارد، تصریح کرد: به عنوان مثال رینگ چهارم، مرکز همایش‌ها، خط دو متروی اصفهان، خیابان اردیبهشت جزء پروژه‌های اولویت‌دار شهر بهشمار می‌رود که برای بررسی روند پیشرفت آنها جلسات متعددی با حضور شهردار اصفهان برگزار شده است.

مدیر برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری اصفهان تاکید کرد: هر پروژه عمرانی که قرار باشد در شهر اصفهان اجرا شود از صفر تا صد فرایند زمانبندی، بودجه‌ریزی و پیشرفت آن در سامانه «سیگما» رصد می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بر اساس دو شاخص زیست‌پذیری و رقابت پذیری برای شهر، ۲۵۰ شاخص عملیاتی به آمارنامه شهر اصفهان اضافه شده است، خاطرنشان کرد: آمارنامه شهر اصفهان تا یک ماه آینده همزمان با روز آمار و برنامه ریزی رونمایی خواهد شد.

فردانی افزود: آمارنامه سالیانه شهر اصفهان یک منبع قابل ارجاع و حاوی اطلاعات شهری است که پشتوانه مصوبه شورا را دارد و به صورت سالیانه تهیه می شود.

کد خبر 392735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.