پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه پارک خلاقیت کودکان

مدیرمنطقه هفت شهرداری اصفهان از پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه پارک خلاقیت کودکان در این منطقه خبر داد و گفت: این پارک در محل شهر شادی‌های سابق در مساحت ۹ هزارمترمربع احداث خواهد شد.

علی اصغر شاطوری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در پارک خلاقیت کودکان دو محل جهت فضای بازی کودکان و خلاقیت آنها در نظر گرفته شده که با آبنمایی به مساحت حدود ۲۵۰ مترمربع به صورت دایره شکل زیبایی خواهد یافت.

وی با بیان اینکه برای اجرای این پروژه بیش از شش میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است، گفت: مدت پیمان قرارداد احداث این پارک حدود پنج ماه بوده و تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت داشته است.

مدیرمنطقه هفت شهرداری اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر پایه‌های روشنایی و نورپردازی پارک خلاقیت کودکان در حال احداث است.

شاطوری با اشاره به پروژه دوربرگردان ایمان گفت: باتوجه به اینکه در بلوار ایمان حدفاصل خیابان آل محمد تا خیابان آل بویه هیچ پل ماشین رو وجود نداشت، تعداد دو دوربرگردان روی مادی طراحی شده است.

وی با اشاره به پروژه خیابان پرستار اظهار کرد: ساماندهی خیابان پرستار از سال گذشته در سه فاز آغاز شد که فاز اول و دوم آن در خیابان گلستان تا سه راه سعدی در دوباند ۹ متری تا پایان سال گذشته انجام و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مدیرمنطقه هفت شهرداری اصفهان افزود: با توجه به حفاری اداره آب و فاضلاب و ادارات تأسیساتی و وجود تأسیسات فرسوده از سه راه سعدی تا خیابان غرضی، اجرای فاز سوم پروژه خیابان پرستار بسیار سخت و با مشکلات زیادی از جمله وجود آبهای زیرسطحی روبه رو شد و باعث کندی روند اجرای پروژه شد.

وی تصریح کرد: در نهایت با کارشناسی دقیق کارشناسان عمران، مشکلات فاز سوم خیابان پرستار برطرف و خیابان با عرض متوسط ۱۰ متر به بهره برداری رسید.

شاطوری ادامه داد: در این پروژه برای نخستین بار در خیابان‌سازی‌های اصفهان، با میکسر بتن، شفته آهک حمل و مورد استفاده قرار گرفت.

کد خبر 392731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.