بازی با ایران یک فرصت است

سرمربی تیم ملی کامبوج گفت: فرصت این را داریم که مقابل تیمی بازی کنیم که خودمان را از نظر فنی ارزیابی کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فلیکس دالماس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ایران، اظهار کرد: خیلی خوشحالم که اینجا هستم. می دانیم که ایران یکی از بهترین تیم های آسیا است. فرصت این را داریم که مقابل تیمی بازی کنیم که خودمان را از نظر فنی ارزیابی کنیم. امیدواریم بدون ترس و بدون مشکل بتوانیم با ایران رقابت خوبی داشته باشیم.

سرمربی کامبوج در رابطه با این که چند سال است که تیم ملی کامبوج با تیم بزرگی بازی نکرده است، افزود: سوال خوبی است. تیم ایران و تیم کامبوج تفاوت های بسیاری دارند. ایران تیم پیشرفته و مجهزی است. ما استراتژی برای بازی داریم که بازیکن ها تلاش خود را انجام دهند ‌و این بسته به رقیب تغییر نمی کند. باید شجاع بود. امیدواریم بازی خوبی داشته باشیم تا بازی فوتبالیست کامبوجی را به نمایش بگذارد. ما به بازی ایران به شکل یک فرصت نگاه می کنیم و آزمونی که می تواند توان فنی و تئوری تیم ما را پیشرفت دهد.

وی پیرامون نقش حضود کیسو که هوندا در کنار تیم ملی کامبوج، خاطر نشان کرد: هوندا و من یک پروژه یکسان را دنبال می کنیم. واضح است من وقت بیشتری از آقای هوندا دارم و این فرصت را دارم که بیشتر کنار تیم باشم.

فلیکس در پاسخ به این سوال خبرنگار ایمنا مبنی بر اینکه کامبوج امید دارد به جام ملت های آسیا صعود کند، افزود: امیدوار هستیم و در غیر این صورت به این جا نمی آمدیم. در زندگی امید وجود دارد و باید برای آن جنگید.

کد خبر 392695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.