ویلموتس: در بازی هجومی دفاع به مشکل می خورد/ جهانبخش آماده نبود

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: پیروزی برای ما و این که بتوانیم بازی هجومی داشته باشیم، بسیار اهمیت دارد.

به گزارش خبرنگار، مارک ویلموتس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل کامبوج، اظهار کرد: ؛ قصد ما در بازی در خانه گرفتن سه امتیاز است. پیروزی برای ما و این که بتوانیم بازی هجومی داشته باشیم، بسیار اهمیت دارد.

وی با اشاره به اینکه هدف اولیه ما در تیم ملی کوتاه مدت است، افزود: هدف اولیه ما این است  که در مسابقات انتخابی خوب پیش برویم، امتیاز بازی ها را به دست آوریم و از گروه به عنوان تیم اول صعود کنیم.

سرمربی تیم ملی پیرامون دریافت نکردن دست مزد و تاثیر بر عملکرد او در تیم ملی، خاطر نشان کرد: من یک مربی هستم . بازیکنان، تیمم و مردم ایران را دوست دارم. در حال حاضر به بازی ها فکر می کنیم و مسائل دیگر خود به خود درست  می شود.

ویلموتس در رابطه با بازی هجومی تیم ملی و امکان به وجود آمدن ضعف در دفاع، گفت: نمی شود بازی هجومی ارائه داد و مشکلی برای دفاع پیش نیاید، اما در زندگی باید ریسک کرد. اگر بازی های قبلی را دیده باشید، یار گیری تک به تک را رعایت می کردیم. در زندگی باید خطر کرد. فکر می‌کنم سردار آزمون از بازی تدافعی راضی نباشد.

وی درباره رابطه با علت دعوت نشدن برخی از بازیکنان سرشناس فوتبال، اظهار کرد: شما می دانید که دعوت شدن به تیم ملی یک چرخه بسته نیست. جهانبخش نود دقیقه مقابل هنگ کنگ بازی کرد به باشگاهش برگشت و آن جا مصدوم شد که حدود ده روز بازی نکرد. با کادر پزشکی تیم او در ارتباط بودیم . اگرچه او پیش از آن نیز از نظر بدنی کاملا آماده نبود، من در رابطه با فنی بازیکن صحبت نمی کنم.

وی ادامه داد: اللهیار صیاد منش و مجید حسینی باید سعی کنند در تیمشان فیکس شوند تا به ترکیب تیم ملی راه پیدا کنند.

کد خبر 392687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.