جمشیدیان: دلواپسان خود را تغییر دهند، فنس‌ها برای حضور بانوان برداشته می‌شود

یک کارشناس فوتبال گفت: تیم ملی ما از بدو ورود ویلموتس محک جدی نخورده است. این بازی حکم بازی تدارکاتی را برای ایران دارد.

احمد جمشیدیان در گفت و با خبرنگار ایمنا در خصوص بازی ایران و کامبوج، اظهار کرد: بازی با کامبوج و تیم‌های درجه دو و سه دست آوردی برای ما نخواهد داشت. این بازی برای ما یک بازی تمرینی است.

وی ادامه داد: تیم ملی، قهرمان آسیا است و به دنبال عملکرد بهتر در جام جهانی است. در گروهی که برای مقدماتی جام جهانی قرار داریم، تنها عراق است که می‌توانند مشکل ساز باشد و حریف‌های اصلی ما در مراحل بعدی هستند.

این کارشناس فوتبال در خصوص دعوت شدن بازیکنان جدید و حذف شدن برخی از بازیکنان از لیست تیم ملی، تصریح کرد: در بازی‌های دوستانه سبک یا بازی‌های رسمی مثل دیدار با کامبوج، فرصت خوبی است تا بازیکنان جوان و آینده دار در این اردوها و تورنمنت‌ها حضور پیدا کنند و با جو تیم ملی آشنا شوند.

جمشیدیان با بیان اینکه ویلموتس برای بازی با کامبوج بازیکنان جدید زیادی به تیم اضافه کرده است، ادامه داد: احتمال دارد در این دیدار به چند نفر از بازیکنان جدید فرصت بازی برای تیم ملی برسد و آن‌ها شایستگی خود را نشان دهند.

وی در خصوص دیدار بعدی تیم ملی با بحرین در چهارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی، گفت: بحرین بااینکه در دسته تیم‌های درجه دوم آسیا قرار دارد، همیشه ایران را اذیت کرده و چندین خاطره تلخ در ذهنمان باقی مانده است. ایران در بازی بعدی خود مقابل بحرین در خانه حریف بازی می‌کند که این بازی می‌تواند تا حدودی کیفیت تیم ملی را مشخص کند.

جمشیدیان با اشاره به حضور بانوان در ورزشگاه آزادی برای بازی ایران و کامبوج، گفت: همیشه ترس از ایجاد تغیر وجود دارد و باید از یک جا شروع کرد. ورزشگاه مانند سینما، رستوران یا پارک یک فضای عمومی است، برای تماشای یک فیلم زن و مرد در کنار هم هستند و مشکلی پیش نمی‌آید، حضور بانوان نیز در ورزشگاه‌ها مشکلی ساز نیست.

وی با بیان اینکه در ورزشگاه تعداد افراد به نسبت سینما و پارک بیشتر است و کنترل کردن آن سخت‌تر، افزود: مشکل این مسئله با فرهنگ سازی حل می‌شود. اگر تمام کسانی که دلواپس و نگران هستند و افراد با هر عنوانی از خود برای تغییر شروع کنند، در آینده این حصارها و فنس ها برداشته می‌شود.

کد خبر 392675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.