۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲
کاهش ترافیک شهری ساری

شهردار ساری از ادامه عملیات اجرایی بازگشایی مسیر پل کابلی شهید رنجبر تا پل‌های شهید نوری این شهر با هدف کاهش ترافیک شهری این شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، عباس رجبی بر ضرورت پیگیری اجرای پروژه بازگشایی مسیر پل کابلی شهید رنجبر تا پل‌های شهید نوری تاکید و اظهار کرد: اجرای این پروژه به دلیل موقعیت جغرافیایی و اثر مطلوب بر کاهش بار ترافیکی شهری و نیز سهولت دسترسی شهروندان در مسیر ورودی و خروجی شهر و فراهم آمدن رفاه حال شهروندان بسیار حائز اهمیت است و مدیریت شهری بر پیشبرد کار و تکمیل آن اهتمام ویژه دارد.

وی با بیان اینکه مکاتبات، هماهنگی و تعامل لازم با دستگاه‌های مربوطه در اجرای این پروژه در دستور کار قرار گرفته است، عنوان کرد: مطالعات و برنامه‌ریزی‌های اولیه این پروژه به خوبی و توسط تیمی مجرب صورت گرفته است.

شهردار ساری با بیان اینکه اجرای این پروژه از اولویت‌های شهرداری این شهر است، خاطرنشان کرد: بازگشایی مسیر پل کابلی شهید رنجبر تا پل‌های شهید نوریباعث سهولت دسترسی از مسیر بلوار داراب به جاده ساری-نکا می‌شود.

رجبی با بیان اینکه این پروژه به همت سازمان عمران و بازافرینی شهری شهرداری و استفاده از همه امکانات مدیریت شهری ساری در حال انجام است، گفت: کاهش حجم بار ترافیکی در مرکز شهر و جلوگیری از اتلاف انرژی از دیگر اهداف مدیریت شهری برای اجرای این پروژه است.

وی با اشاره به تلاش جهت رفع موانع موجود در این پروژه، تصریح کرد: پروژه بازگشایی مسیر پل کابلی شهید رنجبر تا پل‌های شهید نوری به عرض ۲۶ متر و مجموعاً  به طول دو هزار و ۶۰۰ متر احداث می‌شود و حدود دو هزار و ۳۰۰ متر فاصله پل تا پل و ۳۰۰ متر از محدوده انتهای بلوار داراب تا پل کابلی شهید رنجبر را شامل می‌شود و تاکنون حدود ۸۰۰ متر از املاک شخصی در طول مسیر تملک شده و تملک باقیمانده مسیر و اجرای آن به سرعت در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر 392669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.